Bene didžiausia naujiena ir konstruktorių pasididžiavimas – funkcionaliai pakeistas išorės dizainas, sumažinti kėbulo matmenys ir, svarbiausia – įspūdingai sumažėjęs automobilio svoris. Pritaikius naujausius lengvus lydinius ir sumontavus pažangiausios konstrukcijos mazgus, bendroji automobilio masė sumažėjo net 325 kilogramais.

Su 3.0 TDI varikliu, naujasis „Audi Q7“ svers 1995 kg (325 kg mažiau už pirmtaką) ir, gamintojų teigimu, bus lengviausias aukštos klasės SUV segmento automobilis. „Audi“ vyr. inžinierius Ulrichas Hackenbergas paaiškina, kad šį analogų neturintį svorio sumažinimą lėmė visiškai nauja važiuoklė ir kėbulo bei rėmo konstrukcija, kai kiekvienas elementas gaminamas iš tik jam parinkto, pagal inžinerinius parametrus suderinto lydinio. Svorio sumažėjimas yra toks, tarsi iš bagažinės iškrautume 7 maišus bulvių. Vien tik šis svorio sumažėjimas pats savaime užtikrina žymų degalų sąnaudų mažėjimą. Dar labiau mažinti sąnaudas padeda nauji pavaros mechanizmo inžineriniai sprendimai. Pasak U. Hackenbergo, benzininio „Audi Q7“ (TFSI) degalų sąnaudas pavyko sumažinti 28 proc., o dyzelinio (TDI) degalų sąnaudos sumenko 23 proc.

272 AG 3.0 TDI ir 333 AG TFSI varikliai pasižymės gera dinamika. Su jais šis didžiųjų SUV atstovas „Audi Q7“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja atitinkamai per 6,1 ir 6,3 sek., o dyzelinis V6 variklis žavi kuklesniu apetitu. 100 km kelio jis sunaudoja vidutiniškai 5,7 l degalų ir į aplinką išmeta tik 149 g CO2.

Šiek tiek vėliau bus pristatytas „Audi Q7 e‑tron quattro“. Tai bus pirmasis „Audi“ dyzelinis įkraunamas hibridas su „Quattro“ visų ratų pavara. Bendra dyzelinio ir variklių tandemo galia sieks 373 AG ir leis išvystyti iki 700 Nm. Pagal NEDC metodiką išmatuotos degalų sąnaudos siekia 1,7 l dyzelino 100 km kelio, važiuojant į aplinką patenka 50 g CO2/km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 56 km kelio.

Vairuoti padės daugybė išmaniųjų pagalbininkų, tarp kurių – adaptyvinis tempomatas ir neseniai išrastas važiavimo spūstyse pagalbininkas. Nuobodžiauti neleis naujos kartos MMI informacinė-pramoginė sistema, galinti jutikliniu ekranu nesudėtingai valdyti daugelį automobilio funkcijų bei visą arsenalą informacinių ir pramoginių galimybių. Prieigą prie interneto užtikrina „Audi connect“ ryšio įranga ir užsakomos paslaugos. Populiariausių modelių išmaniųjų telefonų ir planšetų sąveiką su automobilio pramogų sistemomis užtikrina suderinamumas su neseniai įdiegtais „Google Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ standartais. „Audi Q7“ bus pirmasis automobilio modelis pasaulyje, kuriame galima suderinti šias sistemas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)