Dvi kompanijos, susibūrusios po „Hyundai Motor Group“ vėliava, yra penktas pagal dydį automobilių koncernas pasaulyje, savo modelių gamoje turintis septynis ekologiškus automobilius. Neseniai jis paskelbė per ateinančius metus sieksiantis, kad pasaulį išvystų naujas hibridinis ir „plug-in“ tipo hibridinis automobiliai, elektromobilis ir vandeniliu varomas „fuel cell“ modelis. Ši modelių gama apims visas automobilių klases, pradedant nuo mažų miesto automobilių iki visureigių.

Korporacijos tikslas yra iki 2020 metų pakilti iš penktosios vietos ir tapti antra pagal dydį pasaulyje ekologiškų transporto priemonių gamintoja. Šiuo metu „žaliųjų“ transporto priemonių sektoriaus lyderė yra „Toyota“, gaminanti vieną populiariausių savo modelių „Prius“.

Pramonės analitikai prognozuoja, kad iki 2020 metų ekologiškų transporto priemonių paklausa išaugs iki 6,4 mln. vnt. Šiuo metu ji siekia apie 2,2 mln. vnt. per metus.

„Mūsų tikslas yra sukurti unikalią ekosistemą, skirtą „žaliems“ automobiliams ir, įveikiant konkurentus, plėstis į naujas rinkas“, - pranešė „Hyundai-Kia“.

Remiantis planu, hibridinių elektromobilių (HEV) skaičius padidės nuo 4 iki 12. Be to, per ateinančius šešerius metus rinkoje turėtų pasirodyti ir 6 „plug-in“ tipo hibridiniai elektromobiliai (PHEV), kurių šiuo metu koncernas savo modelių gamoje dar neturi.

Abi kompanijos pridūrė, kad iki 2020 m. rinkoje pasirodys du nauji elektromobiliai (EV), kurie pakeis dabar parduodamus „Ray“ ir „Soul“ elektromobilius, o du nauji „fuel cell“ vandeniliniai elektromobiliai (FCEV) perims estafetę iš dabartinio „Tucson“ modelio.

„Hyundai“ ir „Kia“ savo pranešime patikslino, kad naujieji automobiliai turės moderniausias baterijas bei galės pasigirti išskirtinėmis vairavimo savybėmis.
Automobilių gamintojai jau anksčiau užsiminė, kad iki šių metų pabaigos pasauliui pristatys 2015 m. „Hyundai Sonata“ hibridinį modelį (HEV), paskui kurį greitai pasirodys kompaktinės klasės modelis ir visureigis. „Žaliųjų“ transporto priemonių gerbėjai kitąmet taip pat galės susipažinti su pirmuoju kompanijos PHEV elektromobiliu.

Be to, sekdamos Japonijos ir Europos automobilių gamintojų pavyzdžiu, „Hyundai“ ir „Kia“ pristatys ypatingą HEV elektromobilį, kuris bus visiškai kitoks negu jo „broliai“.

Šis, kitais metais pasirodysiantis automobilis ne tik atrodys kitaip, bet ir turės ypatingą variklį bei transmisiją. Šie komponentai padės elektromobiliui tapti ilgiausią ridą turinčiu automobiliu savo klasėje.

„Plug-in“ tipo hibridiniai automobiliai yra patrauklūs vartotojui, nes JAV, Europos Sąjungos šalys ir Kinija jų pirkėjams siūlo tam tikras privilegijas.

„Hyundai“ ir „Kia“ žada, kad EV ir FCEV elektromobiliai pirkėjų širdis turėtų pavergti ilgesniu nuvažiuojamu atstumu bei didesniu moderniųjų technologijų bagažu.