Prancūzijos gamintojo variklių padalinio vadovo Christiano Chapelle teigimu, BMW naudojamais 1,6 ltr. benzininiais bei „Ford“ montuojamais 2,0 ltr. ir didesniais dyzeliniais varikliais jau susidomėjo trys potencialūs pirkėjai. BMW ir „Ford“ pristabdė bendradarbiavimą su PSA variklių gamybos srityje, kuomet Prancūzijos gamintojas paskelbė apie sudarytą aljansą su „General Motors“. Tiesa, šis aljansas gyvavo labai neilgai: jau praeitų metų gruodį „General Motors“ pardavė ką tik įsigytą 7 proc. PSA akcijų paketą.

Naujieji priekiniais ratais varomi BMW bei naujos kartos „Mini“ naudoja paties BMW sukurtus variklius, seniau sukurti modeliai dar turi PSA 1,6 ltr. benzininius agregatus, tačiau jų dienos jau suskaičiuotos. „Ford“ taip pat dar naudoja keletą PSA gaminamų mažesnių dyzelinių variklių, tačiau palaipsniui atsisakys 2,0 ltr. ir didesnių agregatų. Ch.Chapelle pastebėjo, kad PSA turi teisę parduoti šiuos variklius kitiems klientams ir jau sulaukė susidomėjimo.

Nutrūkusi partnerystė su BMW ir sumažėjusios bendradarbiavimo su „Ford“ apimtys kelia klausimų, ar PSA pajėgs vienas pats finansuoti variklių kūrimą ir tinkamai pasirengti vis griežtėjantiems ES aplinkos taršos standartams. Tiesa, prie bendrovės šturvalo stojus Carlosui Tavaresui PSA padėtis po truputį ėmė taisytis, tačiau situacija išlieka gana sudėtinga. Ch.Chapelle neatmetė galimybės, kad su „Ford“ gali būti pasiektas naujas susitarimas dėl bendro darbo kuriant ir gaminant dyzelinius variklius.