Automobiliuose siūlomos papildomos įrangos pasirinkimas, ypač saugumo, multimedijos bei pagalbinių vairavimo sistemų srityse, nuolat auga, tad kai kuriems pirkėjams darosi keblu išsirinkti norimą įrangą iš keliasdešimt puslapių siekiančio sąrašo, tad jiems pasiūlomi jau parengti keli įrangos rinkiniai.

BMW 4-serijos Gran Coupe
BMW grupės pardavimų ir rinkodaros vadovas Ianas Robertsonas pastebi, kad 4 serijos kupė siūlomi keturi įrangos komplektai, o sportinis hibridinis kupė i8 turi tik tris įrangos rinkinius. Anot jo, papildomos įrangos pasirinkimo sudėtingumas pasidarė per didelis tiek pirkėjams, tiek ir gamintojui, tad ir buvo sukurti įrangos paketai. Kaip daugeliui BMW gerbėjų žinomą pavyzdį jis paminėjo M sportinį paketą. I.Robertsonas mano, kad papildomos įrangos grupavimas į paketus ne tik leidžia pirkėjams geriau perprasti pasirinkimo galimybes, bet ir didina automobilio liekamąją vertę, kartu mažindamas lizingo įmokas.

Įrangos standartizavimas leidžia geriau prisitaikyti prie skirtingų pirkėjų skonių skirtinguose regionuose. Pavyzdžiui, BMW liovėsi aktyviai siūlyti mechanines greičių dėžes JAV rinkoje, bet pradėjo propaguoti visais keturiais ratais varomas „xDrive“ versijas Austrijoje. I. Robertsonas priminė, kad reikliausiems pirkėjams lieka galimybė rinktis unikalų, pagal jų poreikius sukomplektuotą modelį, nes tai, anot jo, yra neatsiejama prestižinio automobilio pirkimo dalis.

Mercedes-Benz S-klasė
„Mercedes-Benz“ taip pat mėgina rasti optimalų santykį tarp standartizavimo ir gamybos pagal pirkėjų užsakymus. „Mercedes-Benz“ pardavimų vadovas Olla Kaellenius pastebi, kad šiuo atveju yra du metodai: gaminti pagal pirkėjų užsakymus arba gaminti į sandėlį. Anot jo, Vokietijoje įprasta gaminti pagal pirkėjo pateiktą užsakymą, tuo tarpu JAV dileriai užsisako automobilius į sandėlį ir tuomet ieško jiems pirkėjų. Smarkiai išaugusi papildomos įrangos pasiūlą privertė „Mercedes-Benz“ taip pat sukurti įrangos paketus.

Vis dėlto, dalis pirkėjų ir toliau nori patys rinktis įrangą iš pilno sąrašo, tad jiems į pagalbą atskuba specialiai apmokyti darbuotojai, kurie turi padėti pirkėjams suprasti pasirinkimo galimybes, rūpintis jais automobilio pristatymo metu ir vėliau atsakyti į eksploatavimo metu kylančius klausimus. O.Kaellenius tvirtina norįs, kad „Mercedes-Benz“ pirkėjai gerai suprastų visas markės siūlomas naujoves, nes, nepaisant visų elektroninių automobilio konfigūravimo galimybių, vis tiek prireikia ir paprasto žmogiško bendravimo.