Automobiliuose siūlomos papildomos įrangos pasirinkimas, ypač saugumo, multimedijos bei pagalbinių vairavimo sistemų srityse, nuolat auga, tad kai kuriems pirkėjams darosi keblu išsirinkti norimą įrangą iš keliasdešimt puslapių siekiančio sąrašo, tad jiems pasiūlomi jau parengti keli įrangos rinkiniai.
Įrangos standartizavimas leidžia geriau prisitaikyti prie skirtingų pirkėjų skonių skirtinguose regionuose. Pavyzdžiui, BMW liovėsi aktyviai siūlyti mechanines greičių dėžes JAV rinkoje, bet pradėjo propaguoti visais keturiais ratais varomas „xDrive“ versijas Austrijoje. I. Robertsonas priminė, kad reikliausiems pirkėjams lieka galimybė rinktis unikalų, pagal jų poreikius sukomplektuotą modelį, nes tai, anot jo, yra neatsiejama prestižinio automobilio pirkimo dalis.
Vis dėlto, dalis pirkėjų ir toliau nori patys rinktis įrangą iš pilno sąrašo, tad jiems į pagalbą atskuba specialiai apmokyti darbuotojai, kurie turi padėti pirkėjams suprasti pasirinkimo galimybes, rūpintis jais automobilio pristatymo metu ir vėliau atsakyti į eksploatavimo metu kylančius klausimus. O.Kaellenius tvirtina norįs, kad „Mercedes-Benz“ pirkėjai gerai suprastų visas markės siūlomas naujoves, nes, nepaisant visų elektroninių automobilio konfigūravimo galimybių, vis tiek prireikia ir paprasto žmogiško bendravimo.