„Fiat Chrysler Automobiles“ valdo net 90 proc. „Ferrari“ akcijų, bet ši markė ilgą laiką turėjo tam tikrą autonomiją. Saugodamas jos išskirtinumą S. Marchionne planuoja ir toliau išlaikyti tam tikrą distanciją nuo „Fiat Chrysler Automobiles“, tačiau kiti jo ketinimai kol kas nežinomi.
Be abejo, naujasis vadovas galėtų viską palikti taip, kaip yra, ir leisti „Ferrari“ būti „Ferrari“: nors šios markės pardavimų apimtis „Fiat Chrysler Automobiles“ grupėje sudaro tik 0,16 proc., jai tenka net 12 proc. veiklos pelno. L.C. di Montezemolo pasitraukimas tikrai turėjo labai rimtų priežasčių, kaip viena jų įvardijamas šio vadovo dėmesys „Ferrari“ autonomijai ir savitumui: jis siekė riboti šios markės pardavimų apimtis ties maždaug 7 tūkst. vnt. riba, tuo tarpu S.Marchionne veikiausiai norės pasiekti bent 10 tūkst. vnt. metinius pardavimus.
Dar viena S. Marchionne galimybė yra iš „Ferrari“, „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ suformuoti atskirą prestižinių markių grupę ir platinti jos akcijas biržoje. Manoma, kad dėl šių trijų markių suartėjimo išsiskyrė S. Marchionne ir L.C. di Montezemolo nuomonės: pastarasis atkakliai gynė „Ferrari“ pozicijas, o S.Marchionne norėjo, kad klestinti „Ferrari“ padėtų ant kojų atsistoti savo „silpnesniosioms sesėms“ „Maserati“ ir „Alfa Romeo“. Jis tvirtino, kad šios dvi markės iš „Ferrari“ galėtų pasimokyti prestižinių automobilių gamybos paslapčių, tačiau plačiau šio markių apjungimo nekomentuoja teigdamas, kad pirmiausiai reikia pažiūrėti, kaip seksis naujajai „Alfa Romeo“ modelių bangai, kuri turėtų prasidėti jau kitais metais.
„Ferrari“, „Maserati“ bei „Alfa Romeo“ apjungimą teigiamai vertintų ir rinkos specialistai. „Mediobanca Securities“ automobilių sektoriaus analitikas Massimo Vecchio pastebi, jog biržoje nuolat ieškoma prestižinių markių, kurios nėra išnaudojusios savo potencialo geografiniu ar produktų gamos aspektais, tad „Ferrari“, „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ sudarytų patrauklų markių portfelį. S. Marchionne planuoja, kad šis trejetas iki 2018 metų pasieks beveik pusės milijono automobilių metinius pardavimus – žymusis strategas tikisi parduoti net 400 tūkst. „Alfa Romeo“ bei 75 tūkst. „Maserati“ ir beveik 10 tūkst. „Ferrari“. Be to, tikimasi pasiekti ir dviženklę pelno maržą.
Atskyrus šias tris prestižines markes, „Fiat Chrysler Automobiles“ branduoliu taptų „Chrysler“ grupė, nes „Fiat“ gali pasigirti tik sėkminga 500 modelių šeima bei gan stipria komercinių automobilių gama. Vis dėlto didžioji pardavimų dalis tektų „Chrysler“, „Dodge“, „Jeep“ ir „Ram“ markėms, tad ir produktų planavimas bei kūrimas būtu sutelktas JAV.
Vis dėlto šis prestižinių markių grupės sudarymo scenarijus turi ir trūkumų. Nors pagal S. Marchionne planą „Fiat Chrysler Automobiles“ iki 2018 m. turėtų pasiekti 7 mln. vnt. metinius pardavimus, grupę prislėgs net 12,5 mlrd. dolerių (34 mlrd. Lt) skola, kurią net ir ambicingasis strategas vadina pernelyg didele. Su tokia skolų kupra „Fiat Chrysler Automobiles“ bus sunku pasiekti net ir kuklų pelną, tuo tarpu skolos perdavimas naujai prestižinių markių grupei gali ją iškart sugniuždyti. Nereikia pamiršti ir to, kad prestižinių markių atskyrimui gali priešintis „Fiat Chrysler Automobiles“ kreditoriai.