Kalbėdami apie atnaujintą „Cayenne“, kuris yra populiariausias „Porsche“ automobilis šalyje, šios markės pardavėjai neslepia šypsenos – tai yra jų pardavimų „arkliukas“, tad šio modelio pokyčiai „Porsche“ gerbėjus vėl paskatins užsukti į saloną.

„Cayenne“ yra populiariausias modelis Rytų ir Centrinės Europos rinkoje, jam tenka daugiau nei 60 proc. visų markės pardavimų“, – penktadienį automobilio pristatyme sakė „Porsche“ pardavimų vadovas Aurimas Meliauskas.

Dabar „Cayenne“ bus labiau panašesnis į šiemet pasirodžiusį kiek mažesnį šios markės SUV visureigį „Macan“. Dizaineriai pakeitė priekinę ir galinę automobilio dalį. Atstovų teigimu, šiais pokyčiais buvo siekiama sukurti kiek žemiau atrodantį automobilį, nors jo išmatavimai ir nepakito. Iš priekio dabar „Cayenne“ atrodo labiau supanašėjęs su kitais „Porsche“ modeliais, padidėjo oro įsiurbimo angos, variklio dangtis tapo plokštesnis, o žibintų akcentai perimti iš naujausio „Porsche“ superautomobilio „918 Spyder“. Pažvelgus iš galo nesunku suprasti, kad čia didžiausia pokyčiai – kitokie galiniai žibintai, kurių stilius atkartoja „Macan“ matomus sprendimus.

Salone buvo pakeistas vairaratis – dabar jis gerokai patrauklesnis ir patogesnis, jis taip pat „pasiskolintas“ iš „Macan“ ir turi standartiškai už vairaračio montuojamos pavarų perjungimo svirteles. Gamintojai kiek pakeitė sėdynių formas, kad būtų geresnis šoninis prilaikymas, taip pat buvo įdiegti durų pritraukėjai.

Variklių gamoje – hibridas

Esmine naujiena variklių gamoje tapo atsiradęs elektra įkraunamas hibridas. Anksčiau ši sistema buvo įdiegta „Panameroje“, o dabar pritaikyta ir „Cayenne“. „Cayenne S E-Hybrid“ yra montuojamas su benzininiu 3 l darbinio tūrio V6 varikliu su kompresoriumi ir elektriniu varikliu. Bendra hibridinio visureigio galia – 416 AG, o įsibėgėjimas iki 100 km/val. užtrunka vos 5,9 sek. Varomas vien elektros varikliu „Cayenne S E-Hybrid2“ gali nuvažiuoti iki 36 km ir pasiekti maksimalų 125 km/h greitį.

Be šios versijos, „Cayenne“ pirkėjai gali rinktis dar keturias: benzinines „Cayenne S“ ir „Cayenne Turbo“ bei dyzelines „Cayenne Diesel“ ir „Cayenne S Diesel“.

Kurdami naująjį „Cayenne S“ 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį „Porsche“ inžinieriai įrodė, kad sumažinant cilindrų skaičių ir variklio kubatūrą galima ne tik išlaikyti, bet ir pagerinti variklio savybes. „Cayenne S“ su naujuoju varikliu sunaudoja vidutiniškai 9,5-9,8 l kuro 100 kilometrų – litru mažiau nei ankstesnis V8 variklis. V6 agregatas su dvejomis turbinomis taip pat turi 20 AG daugiau ir iki 100 km/val. visureigiui leidžia įsibėgėti vos per 5,5 sek. – 0,4 sek. greičiau nei ankstesnis „Cayenne S“.

Greičiausioje versijoje – „Cayenne Turbo“ – bus montuojamas 4,8 l darbinio tūrio V8 variklis su turbina, kuris išvysto 520 AG pajėgumą. Nuo 0 iki 100 km/val. visureigis įsibėgėja per 4,5 sek. ir pasiekia maksimalų 279 km/val. greitį.

Dyzeliniai „Cayenne“ varikliai pasižymi dar geresnėmis ekonomiškumo ir galios savybėmis. Dyzelinis 3 l darbinio tūrio „Cayenne Diesel“ išvysto 262 AG, o 100 kilometrų suvartoja vos 6,6-6,8 l kuro. Galingas „Cayenne Diesel S“ 4,2 l darbinio tūrio V8 variklis turi 385 AG ir 100 km įveikia suvartodamas tik 8 l dyzelino.

Pigiausias „Cayenne“ Lietuvoje kainuoja nuo 231 872 Lt, už tiek siūlomas dyzelinis variantas. „Cayenne S“ kainos prasideda nuo 280 754 Lt, „Cayenne S Diesel“ – nuo 287 436 Lt, o „Cayenne Turbo“ – nuo 449 958 Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)