Kompanija nurodo, kad tai yra pirmas pasaulyje dyzelinas, atitinkantis Pasaulio degalų chartijos (World Wide Fuel Charter) rekomendacijas, kurios paremtos Europos, JAV ir Azijos automobilių gamintojų moksliniais tyrimais.

„Pro Diesel”, kurį „Neste“ pristato kaip „geriausią dyzeliną pasaulyje“, tinka visoms dyzelinu varomoms transporto priemonėms ir varikliams, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar nusidėvėjimo. Šį dyzeliną galima maišyti ir su tradiciniu dyzelinu. Antradienį vienoje iš Vilniaus degalinių litras naujojo dyzelino kainavo 4,58 Lt, o įprastas buvo 19 centų pigesnis – 4,39 Lt už litrą.


Teigiama, kad mažiausiai 15 proc. „Pro Diesel“ sudaro pagal patentuotą NEXBTL technologiją pagamintas dyzelinas iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Nepriklausomame Suomijos techninių tyrimų centre VTT atlikti bandymai parodė, kad šio dyzelino sąnaudos yra iki 5 proc. mažesnės negu tradicinio dyzelino, tačiau konkretus sąnaudų sumažėjimas priklauso nuo naudojamo automobilio tipo, aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus. Tamperės taikomųjų mokslų universiteto atlikti matavimai rodo, kad, naudojant „Pro Diesel“, variklio galia ir sukimo momentas padidėja iki 4 proc., CO2 emisijos degalų ciklo metu sumažėja iki 20 proc. Mažiau išmetama ir azoto oksidų, angliavandenilių bei kietųjų dalelių.

Kompanija nurodo, kad lyginant su tradiciniu dyzelinu , žieminio „Pro Diesel“ atsparumas šalčiui yra gerokai didesnis. Jo drumstimosi temperatūra yra -32 °C. Žemiausia temperatūra, kuriai esant šį dyzeliną galima naudoti, yra -37 °C.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (137)