Esminiai „Touareg“ išvaizdos pokyčai sukoncentruoti priekinėje ir galinėje automobilio dalyje. Priekyje žvilgsnį prikausto naujos formos biksenoniniai žibintai, kurie nuo šiol – bazinės komplektacijos dalis. Galiniai žibintai taip pat kitokie, nei pirmtako. Užsisakius papildomą „Chrome & Style” apdailos paketą, apatinė automobilio dalis papuošiama ištisiniu chromo spalvos apvadu.

Kėbulo spalvų paletę papildė „Reef Blue Metallic“ mėlynas metalikas, „Sand Gold Metallic“ rusvas metalikas, „Black Oak Brown Metallic“ rudas metalikas ir „Moonlight Blue Pearl Effect“ mėlynas perlamutras. Lengvo lydinio ratlankių meistrai taip pat papildė asortimentą, siūlantys rinktis iš 16 naujų ratlankių. Visiška naujove tapo 18 colių „Arica“ ratlankiai, 20 colių ratlankiai „Masafi“ ir į „Volkswagen R Line“ kolekcijos katalogą įtraukti 19 colių „Salvador“ bei 20 colių „Talladega“.

Salone atsirado daug naujų medžiagų, apmušalų ir stilių variantų. Visų valdymo priemonių rankenėlės ir mygtukai – metaliniai. Pasikeitė ir jų apšvietimas – nuo šiol jie šviečia baltai, o ne raudonai, kaip ankstesniuose modeliuose. Tai suteikia salono apšvietimui daugiau jaukumo. Išplėstas ir dekoratyvinių medžio bei metalo inkrustacijų asortimentas.

Galingesnis V6 TDI

Ko gero, daugiausiai naujovių slypi po variklio gaubtu. Beveik 90 proc. visų ankstesnių kartų „Touareg“ pardavimų sudarė modeliai su V6 TDI varikliais. Abu asortimente esantys TDI jėgos agregatai naujos konstrukcijos ir papildyti naujovišku SCR katalizatoriumi, kuris užtikrina, kad būtų pasiekiami „Euro 6“ standartai.

Pirmasis iš siūlomų 3.0 l V6 TDI – 204 AG motoras. Lyginant su pirmtaku, jo vidutinės degalų sąnaudos sumažintos nuo 7 iki 6,6 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – nuo 184 g/km iki 173 g/km.

Galima rinktis ir 262 AG variklį. Prie jo inžinieriai triūsė dar intensyviau, mat jo pirmtakas buvo 245 AG galios. Nepaisant 17 AG prieaugio, vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo nuo 7,2 l iki 6,6 l 100 km kelio, o dabartinė CO2 tarša lygi 174 g/km.

Degalų sąnaudos sumažėjo ir dar sunkesnėje bekelei pritaikytoje „Terrain Tech” versijoje su galingesne visų ratų pavara, sustiprinta pakaba ir optimizuotomis žemintomis pavaromis.

Dar viena naujovė – riedėjimo funkcija. Tai yra ne kas kita, kaip patobulinta start-stop sistema. Automobiliui važiuojant iš inercijos, atjungiamas ne tik variklis, bet ir visa 8 laipsnių transmisija. Tai leidžia optimaliau išnaudoti kinetinę riedėjimo energiją ir dar labiau sumažinti degalų sąnaudas. Degalų sąnaudas taip pat padeda mažinti naujoviškos žemo riedėjimo pasipriešinimo padangos ir pagerintos kėbulo bei dugno aerodinaminės savybės.

Papildomai galima užsisakyti reguliuojamą pneumatinę ratų pakabą, leidžiančią bekelėje padidinti bazinę ratų prošvaisą iki 30 cm, o važiuojant geru keliu ir dideliu greičiu (per 140 km/val.) –automatiškai tiek pat nuleisti kėbulą žemiau.

Nuo šiol pasirinkus RNS 850 automagnetolą su navigacine sistema ir mobiliojo telefono jungtimi, atsiranda galimybė naudotis vairuotojams skirtomis mobiliosiomis paslaugomis – tyrinėti žemėlapius ir ieškoti įdomių kelionės tikslų naudojantis „Google“ informaciniais servisais ir gauti operatyvią eismo sąlygų suvestinę.

Salonuose – jau šį rudenį

Vakarų Europoje bus prekiaujama naujojo Volkswagen Touareg dyzelinėmis versijomis (V6 TDI bei V8 TDI) ir benzininiu hibridu (TSI variklis + elektros motoras).

Lietuvoje atnaujinto „Touareg“ kaina prasidės nuo 51 177 eurų (176 tūkst. Lt). Šių metų pabaigoje naujasis Touareg bus pristatytas Rusijoje, o 2015-ųjų metų pradžioje – ir Šiaurės Amerikos bei Azijos rinkose. Be to, minėtoms rinkoms šiek tiek vėliau bus pristatyti ir benzininiai modeliai su V6 ir V8 varikliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)