Kompanijos teigimu, ketvirtos kartos MX-5 bus 100 kg lengvesnis už pirmtaką, be to, turės iki šiol žemiausią šio automobilio istorijoje masės centrą. „Mazda“ inžinieriams pavyko sumažinti naujojo „MX-5“ svorį taip, kad jis svertų panašiai tiek, kiek pirmasis jo modelis, pristatytas dar 1989 metais ir sukėlęs tikrą revoliuciją lengvųjų sportinių automobilių rinkoje. „Mazda“ žada, kad naujasis rodsteris bus dar smagiau valdomas. Daugiau techninių charakteristikų kol kas nepranešama.

„Tai automobilis, sukurtas iš meilės vairavimui. Paprastai kalbant, jis įkūnija tai, ką reiškia „Mazda“, ir, be abejonės, prisidės prie naujos serijos modelių populiarumo bei mūsų koncerno augimo“, - sako Jeffas Guytonas, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.

Nuo MX-5 gamybos pradžios 1989 m. „Mazda“ pardavė 947 000 šių automobilių. Į Guinnesso rekordų knygą šis modelis įrašytas kaip „geriausiai parduodamas dvivietis sportinis automobilis“.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)