Bandymų poligone atliekant kliūties apvažiavimo testus paaiškėjo, kad greitai sukant korėjietiško „Hyundai i30“ automobilio vairą, jo stiprintuvas tiesiog užsikerta, neleisdamas tiksliai atlikti manevro.
Po nesėkmingai atliktų testų bandytojas pasakojo, kad važiavimo metu vairo stiprintuvas tiesiog nustojo veikti, o prietaisų skydelyje atsirado gedimo pranešimas. Tačiau ir be jo buvo aišku, kad vairo stiprintuvas sugedo.

Jei tai būtų atsitikę ne bandymų poligone, beveik nėra abejonių, kad automobilis patirtų avariją. Dėl to Švedijos „Hyundai“ atstovybė, suteikusi bandymams „Hyundai i30“, prisiėmė atsakomybę ir pradėjo šio pavojingo gedimo tyrimą bei automobilių atšaukimą.

Pasak „Teknikerns Varld“ žurnalo, gedimas gali turėti įtakos 2370 vienetams nuo 2013 m. spalio mėn. iki 2014 m. birželio mėn. parduotiems „Hyundai i30“ automobiliams. Nors gedimas pataisomas paprasčiausiu programinės įrangos perrašymu, jau dabar pasirodė pranešimai apie panašius gedimus ir kituose, tokiuose kaip „Hyundai i40“ modeliuose, todėl ateityje ketinama skelbti automobilių atšaukimo akcija ir visoje Europoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (68)