Šešių metrų ilgio „Buick'as“ pagamintas 1958 metais. Jei taip galima sakyti, per pusę amžiaus automobilis jau buvo miręs, tačiau kaunietis Šarūnas Žitkevičius jį prikėlė antram gyvenimui. Tam prireikė dvejų metų.

„Pačioje pradžioje automobilis buvo labai apgalėtinos būklės. Iš lipdukų matosi, kad dar 1986 metais automobiliui buvo atlikta techninė apžiūra. Bet kai jis atkeliavo pas mane, variklis net neprasisukinėjo, automobilis nevažiavo, buvo visiškai surūdijęs. Dvejus metus teko prie jo padirbėti, kol jis atrodys taip, kaip dabar. Nors buvo tokių skeptikų, kurie sakė, kad automobilis nevažiuos. Bet aš įrodžiau – automobilis važiuoja ir pilnai funkcionuoja“, - teigė Š. Žitkevičius.

„Buick'as“ varomas 6 litrų darbinio tūrio varikliu, kuris 100 km kelio naudoja 20-30 litrų benzino. Pavarų dėžė – dviejų bėgių „automatas“.

Variklis „išspaudžia“ 243 AG. Nors skamba pakankamai neblogai, tokiam gigantui tai nėra labai daug.

„Galia nesijaučia pakankamai stipriai, nes visgi automobilis sveria 2 tonas ir visa galia atiduodama pačioje pradžioje – sukimo momentas didelis. Tai nėra itin greita mašina“, - teigė Š. Žitkevičius.

Turite išskirtinį automobilį, apie kurį norėtumėte papasakoti visai Lietuvai? Rašykite DELFI redakcijai el. paštu automobiliai@delfi.lt nurodydami, kuo įdomus jūsų automobilis, pridėkite keletą jo nuotraukų, ir jeigu jis tikrai vertas dėmesio - mes su jumis susisieksime!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)