Tai sparčiai populiarėjanti ir daugumai prieinama auto sporto rūšis, kur tiek vairuotojai – mėgėjai, tiek profesionalai gali išbandyti savo jėgas uždarose žiedinėse trasose lygiomis galimybėmis. Dalyvių techniniai reikalavimai yra laisvi, todėl „Fast Lap“ lenktynės pasižymi gausia automobilių modelių ir jų modifikavimo įvairove.

Didžiausias ir esminis šeštadienio lenktynių akcentas – visa galva pagreitėję lenktynininkai. Daugiau arklio galių, mažiau svorio ir greitesni lenktynininkai šiais metais tikrai bus madoje. Kalbame ne tik apie gerai žinomas pavardes ir etatinius lenktynių nugalėtojus. Pagreitėjo dauguma.

„Konkurencija tokia didelė, kad rezultatus lemia šimtosios ir dešimtosios sekundės dalys. Mūsų bendruomenė smarkiai užsikrėtusi greičio liga, ieško visų įmanomų būdų būti greičiausiais. Džiaugiuosi ir dar vienu paprastu faktu – lenktynininkai vis daugiau treniruojasi ir tobulina savo įgūdžius, ne tik techniką. Tai atsiperka su kaupu“, - po renginio pasakojo „Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.

Greitėja net ir varžybų organizatoriai. Įtemptame grafike jie surado vietos papildomoms dvejoms lenktynėms. Vietoje įprastų dviejų „Race“ startų, nuo šių metų kiekviename „Fast Lap“ etape jų bus net keturi. Faktas – šis receptas pasitvirtino jau šeštadienį. „Race“ lenktynių startas, kai prie linijos stoja dvi dešimtys automobilių, žiūrovams padarė puikų įspūdį. Dvigubai daugiau kovos.

„Po ilgos pertraukos sėdau prie lenktynininio automobilio vairo. – pasakoja varžybų organizatorius Kristijonas Vaičys. – Turiu pasakyti, kad startuoti „Race“ lenktynėse yra pasakiškas jausmas. Adrenalinas pulsuoja kol lauki žalio šviesoforo, o tik startavus jis dingsta, užleidžia vietą greičiui. Tikiuosi ir ateityje pavyks suderinti organizavimą ir lenktyniavimą.“

„Race“ nugalėtojai

„Fast Lap“ turi naują galingiausios „Race“ klasės „Turbo2000“ nugalėtoją. Tai pirmą sezoną PRO lygoje važiuojantis vienas greičiausių praėjusių metų „Street“ lenktynininkų Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V“. Sudėjus abiejų važiavimų laikus jis aplenkė bičiulį Ugnių Žiedavičių su „Evo X“ ir Izidorių Paukštį su „Nissan 200SX“.

„NA2000“ klasėje geriausiai pasirodė Mindaugas Rickevičius su BMW 330. Kolegos lenktynininkai gyrė tvarkingą, tikslų ir greitą Mindaugo vairavimą. Antras liko Edvinas Filipavičius su nuostabiai atrodančiu BMW M3. Trečias – Linas Steponaitis su dar vienu BMW, šį kartą 320 modeliu.

„R2000“ klasė. Ištikimas „Fast Lap“ dalyvis Gediminas Zabotkus su „Honda Civic“, sudėjus abiejų „Race“ važiavimų rezultatus šventė saldžią pergalę. Labai nedaug nuo jo atsiliko „Renault Clio“ vairuojantis Karolis Blėdis. Trečias liko Aleksandras Iljinas su „Honda Civic“.

Pakalbėkime apie silpniausią „Race“ klasę – „R1600“. Čia labai puikiai pasirodė į „Fast Lap“ po pertraukos sugrįžęs Mantas Neverdauskas su „Honda Civic“. Jis aplenkė identišku automobiliu važiuojantį Deividą Sakalauską ir trečiu likusį Tomą Jatkevičių su pirmos kartos „Volkswagen Golf“.

„Super Lap“ nugalėtojai

Paskutiniai savo reikalus trasoje tvarkė „Time Attack“ finalistai. „Super Lap“ rungtyje, kurioje dalyviai turėjo lygiai vieną šansą įveikti greitą ratą, „Street“ klasėje eilinį kartą nugalėjo Benas Černiauskas su „Honda Civic“. Antras - debiutantas Mantas Mikuckas su „Evo VIII“. Trečias – Redanas Jankaitis su „Honda Integra Type-R“.

Ir, galiausiai, priėjome „Super Lap“ rezultatus „PRO“ klasėje. Daugeliui tai – esminiai lenktynių rezultatai. Čia varžosi greičiausi bolidai, konkurencija kiekviename etape būna milžiniška. Pirmame šių metų etape konkurentai kėlė kepures Andriui Firantui ir jo greitai kaip žaibas „Honda S2000“ mašinai, dėl išskirtinės išvaizdos gavusi „Anakondos“ pravardę. Jo laikas – 1:18.838.
Mažiau nei trimis dešimtosiomis nuo jo atsiliko „Race“ didvyris Nerijus Urbonavičius (laikas: 1:19.053). Trečias – Mindaugas Rickevičius su 330 modelio BMW ir 1:20.415 laiku.
Nestartavę favoritai

Klausiate kur Jonas Poškus? Gaila, bet kol jūs miegojote, penktadienio naktį numirė jo „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ variklis.

„Naktį viską sutvarkėme, atrodė darbai baigti, lenktynėms pasiruošta. Bet užkuriant variklį trūko dirželis ir užlankstė vožtuvus... Ką padarysi. Bet į „Fast Lap“ vistiek atvažiavau, nors žiūrovu pabūti“, - pasakojo 2012-ųjų čempionas Jonas Poškus.

Šiame etape nedalyvavo ir praėjusių metų čempionas Mareksas Matvejevsas. Į Kačerginę atvažiavo, bet tik pusę dienos lenktyniavo Gytis Vaitulionis – jo „Subaru“ atsisveikino su sankaba. Tokios štai blogos žinios. Bet jos atnešė šusnį gerų naujienų ir naujus nugalėtojus.

Nebuvo liūdna

Pirmas 2014-ųjų „Fast Lap“ etapas tapo rekordiniu – tai gausiausiai aplankytas lenktynių etapas istorijoje. Gero oro, puikios atmosferos ir karštų lenktynių derinys į „Nemuno žiedo“ trasą sutraukė net keturis tūkstančius žiūrovus. Ir jiems tikrai nebuvo liūdna. Šalia lenktynių visą dieną trasoje veikė dar keli traukos centrai.

Prie „Ąžuolo“ posūkio rinkosi bekelės RC modelių lenktynininkai, „Hobbyshop Racing Team“ čia surengė neįskaitinį čempionato etapą. Lenktynės prikaustė tiek dėmesio, kiek ir veiksmas trasoje. Kitoje trasos vietoje veikė drifterių rojus – „Šerykla“. Čia pasilinksminti galėjo kiekvienas. Atvyko daug megėjų ir keletas profesionalų – viso daugiau nei 30 lenktynininkų.

Kitas varžybų etapas vyks birželio 23 dieną Estijoje, dalyvių numylėtoje puikioje „Auto24 Ring“ trasoje Parnu mieste.