Kuo šis automobilis ypatingas? Po variklio gaubtu slepiasi 2.5 litro darbinio tūrio BMW agregatas, kuris perrinktas automobilių sportui skirtomis detalėmis – iš originalių BMW dalių čia telikęs variklio blokas ir galvutė, tačiau ir juos teko modifikuoti, pritaikant laukiamoms apkrovoms. Norint suteikti automobiliui norimą galią buvo nuspresta naudoti turbiną – ji, kiek didesnė už automobilio piloto Tado Adomaičio galvą, tad pasiekti norimų parametrų nebuvo sunku.

Automobilis tik praeitą savaitę baigtas ruoštis – KačerginėsNemuno žiede“ teko susukti apie tūkstantį kilometrų. Šią savaitę jau bandoma baigti specialaus, automobilių sportui skirto variklio valdymo bloko programavimą, tačiau čia komanda ir variklį rinkusi „GroundWirus“ kompanija susidūrė su gana paprasta problema – net naudojant automobilių sportui skirtas specialias padangas, važiuojant ketvirta pavara ir „užsipūtus“ turbinai, automobilis visvien pradeda prasukinėti ratus, o tai trukdo iki galo sureguliuoti kuro mišinį – ši procedūra itin svarbi norint turėti ilgaamžį variklį ir pasiekti maksimalią galią.

Parodoje šis automobilis netik stovės ir trauks praeivių akį – antrąją parodos dieną jis išriedės į Lietuvos drifto čempionato pirmąjį etapą, tad lankytojai galės šį monstrą išvysti tiek iš arti, tiek ir trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)