Tai yra padidinto pravažumo automobilis, kurį gamintojai pristato kaip „sportiškiausią kompaktinių SUV segmente“. Be to, tai yra ir galingiausias bei brangiausias automobilis savo klasėje.

„Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje susidomėjimas šiuo automobiliu yra didelis ir panašu, kad jaučiamas jų trūkumas. Taip yra todėl, kad tai tikrai itin pavykęs modelis, kurio daug kam trūko“, - DELFI sakė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

Per metus planuojama pagaminti po 50 tūkst. šių automobilių. Kai kuriose rinkose dėl ribotų „Macan“ kvotų pirkėjams automobilio tenka laukti metus. Lietuvoje situacija šiuo klausimu geresnė, tačiau greitai gali nutikti ir taip, kad užsisakiusiems naująjį „Porsche“ modelį jo teks palaukti iki kitų metų.

„Tai yra Leipcigo gamyklos pajėgumų klausimas. Kiekvieną kartą išleidžiant naują modelį yra nustatomi tiekimo terminai, tai reiškia, kad per pirmus metus galima pagaminti tik tam tikrą kiekį automobilių. Remiantis į gamyklos pajėgumus, įvairioms rinkoms paskirstomos kvotos, kurios yra daugmaž proporcingos gyventojų skaičiui. Šiuo metu Lietuvoje situacija yra panaši kaip ir kitose šalyse - užsakymus priimame tik rudeniui, o greitai gali būti ir taip, kad užsakymus priimsime tik kitiems metams“, - tvirtino J. Jokštys.

Jis tikisi, kad 2015-aisiais, t.y. pirmaisiais pilnais „Macan“ pardavimo metais, Lietuvoje bus nupirkta apie 60-80 šių automobilių. Optimistines prognozes skatina tai, kad kitąmet prie šiuo metu siūlomos variklių gamos prisijungs 2.0 l motorai.

Dabar standartinis „Macan S“ aprūpintas 3.0 l šešių cilindrų 340 AG varikliu, „Macan S Diesel“ siūlomas su 3.0 l, 258 AG dyzeliniu motoru, o galingiausias pasirinkimas – „Macan Turbo“ su 3.6 l ir 400 AG agregatu su dviem turbinomis. Vienintelė siūloma transmisija – septynių laipsnių, dviejų sankabų automatinė PDK pavarų dėžė.

Gamintojai „Macan“ vardą pasiskolino iš indoneziečių kalbos, kur šis žodis reiškia „tigras“. Galingiausia versija „Macan Turbo“ yra 4,70 m ilgio, 1,92 m pločio ir 1,62 m aukščio, o kiti du modeliai – kiek trumpesni. Pagal kitam „Volkswagen“ koncerno SUV visureigiui „Audi Q5“ naudojamą platformą sukurtas naujasis „Porsche“ šeimos atstovas, lyginant su didesniuoju broliu „Cayenne“, yra 14,6 cm trumpesnis, 1,6 cm siauresnis ir 8,2 cm žemesnis.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 202 tūkst. Lt (už „Macan S“), o „Macan Turbo“ versija kainuoja nuo 286 tūkst. Lt.

DELFI Auto išbandė „Porsche Macan“ dar prieš jo debiutą Lietuvos rinkoje, automobilio apžvalgą galite skaityti čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)