Keturvietis automobilis nudengiamu stogu bus skirtas greičio mėgėjams. BMW M4 sukurtas pagal neseniai pristatytą 4-serijos kabrioletą. Naujasis modelis tradiciškai sulaukė dizaino pakeitimų, tokių kaip perkurtas priekinis buferis su didesnėmis oro įsiurbimo angomis, pakeistos variklio grotelės, žemesnis galinis buferis su keturiomis išmatimo vamzdžio angomis ir kt.

Lyginant su M3 pirmtaku, M4 yra 5,6 cm ilgesnis, 6,5 cm platesnis ir tik 4 mm žemesnis. Automobilio stogas susilanksto vos per 20 sek. Bagažinės erdvė siekia 370 l (+20 l), o kai stogas sulankstomas – 220 l (+10 l).

Kaip ir M3 sedanas bei M4 kupė, naujasis kabrioletas turės 3.0 l šešių cilindrų benzininį variklį. 431 AG (esant 5500-7300 aps./min.) ir 550 Nm (esant 1850-5500 aps./min.) – tokie yra svarbiausi šio jėgos agregato duomenys. Lyginant su ankstesniu M3 kabrioletu, kuriame buvo montuojamas 4.0 l aštuonių cilindrų motoras, naujokas turės 11 AG ir 155 Nm daugiau.

Žadama, kad su papildomai užsakoma septynių laipsnių „M Double Clutch“ transmisija M4 kabrioletas iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,4 sek. (su mechanine pavarų dėže šis rodiklis bus 0,2 sek. prastesnis). Maksimalus greitis elektroniškai ribojamas iki 250 km/val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)