Vis dėlto „Volkswagen“ plėtros vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris, tvirtina, kad šio plano įgyvendinimas pristabdytas, nes kompanijai nepavyksta rasti būdų, kurie leistų sumažinti gamybos kaštus.
Didžiausias Europos automobilių gamintojas jau daugiau nei metus bando sukurti biudžetinio automobilio gamybos planą. Tikėtina, kad toks modelis kainuotų nuo 6000 iki 8000 eurų. Jis būtų gaminamas Kinijoje – didžiausioje pigių mašinų rinkoje.
„Tampa vis sunkiau ir sunkiau pasiekti numatytus kaštus, kurie reikalingi patvirtinti biudžetinio automobilio gamybai. Tad kol kas nėra jokio tikslo kalbėti apie modelio gamybą, jeigu jis neatitinka mūsų tikslų“, – Ženevos automobilių parodoje sakė H.J. Neusseris.
Vokiečiai neturi tvirtų pozicijų tokiose rinkose kaip Indija ar Pietryčių Azija, kur dominuoja biudžetiniai automobiliai. Analitikų teigimu, be pigaus modelio „Volkswagen“ bus sunku pasiekti savo tikslą ir iki 2018 m. tapti didžiausiu pasaulyje automobilių gamintoju.
Jeigu bus patvirtinta biudžetinio „Volkswagen“ modelio gamyba, jis aplenks šiuo metu pigiausio šios markės modelio titulą turintį „Up“. Pastarasis parduodamas tik Europoje ir Japonijoje, o jo kaina yra mažesnė nei 10 tūkst. eurų. Iki šiol vokiečiai planavo, kad pigiausias jų modelis bus kuriamas naudojant senesnių automobilių komponentus.