Kompanija Ženevai taip pat paruošė elektrinį komercinį automobilį „e-NV200", čia taip pat įvyks ir Europos rinkai skirto „GT-R Nismo“ premjera.

Viena svarbiausių „Nissan“ naujienų – gamybai paruoštas naujasis „X-Trail“. Jis pasižymės kitiems šios markės visureigiams būdingais dizaino bruožais, taip pat turės novatoriškų ir šiame segmente dar nenaudotų technologijų, tokių kaip Bi-LED priekiniai žibintai, „Nissan Safety Shield“ sistema, visiškai integruota trečios kartos navigacijos, informacijos bei pramogų sistema „NissanConnect".

Pagal „Renault-Nissan“ aljanso „Common Module Family" platformą sukurtas naujasis „X-Trail“ tapo gerokai praktiškesnis – sėdynės išdėstytos „teatro stiliumi“, antrosios eilės sėdynes galima stumdyti, įrengta visiškai integruota trečioji sėdynių eilė, joje daugiau vietos kojoms ir galvai.
Nissan X-Trail

„e-NV200“ gamybos pradžia

Bendrovė „Nissan“, siekdama toliau dominuoti elektromobilių sektoriuje, sukūrė elektrinį modelį „e-NV200“. Jis sujungia „Nissan Leaf“ ir „NV200“ geriausias savybes.

„e-NV200" turi panašią į „Leaf“ elektrinę pavarą, o iš NV200 perėmė vieną didžiausių savo klasėje krovininio skyriaus tūrį, todėl jis yra praktiškas ir universalus automobilis, galintis vežti žmones bei krovinius be jokios taršos ir be jokio triukšmo. Nuo gegužės mėnesio prekyboje pasirodysiantį „e-NV200" bus galima įsigyti kaip furgoną arba penkiavietį keleivinį automobilį („Combi" arba prabangesnė „Evalia" versija). Tikslinė „e-NV200" auditorija yra įmonės, tačiau jis patiks ir privatiems pirkėjams, turintiems dideles šeimas.

Galingasis „GT-R Nismo"

Europoje pristatomas „Nissan GT-R Nismo" yra greičiausias ir moderniausias „Nissan" iki šiol sukurtas serijinės gamybos sportinis automobilis. Naujasis „GT-R Nismo" buvo tobulinamas legendinėje Niurburgringo trasoje ir tapo greičiausiai šios trasos ratą įveikusiu serijinės gamybos automobiliu.

Naująjo „GT-R Nismo“ „širdis“ yra „Nismo“ inžinierių modifikuotas 600 AG, 3.8 litro, V6 tipo variklis su dvejomis turbinomis. Šiam modeliui įdiegtas aerodinaminis paketas, sukuriantis papildomą 100 kg prispaudimo jėgą ir specialiai suderinta, Europos keliams sureguliuota, pakaba.
Nissan GT-R Nismo

„Nissan BladeGlider" koncepcija

Ženevoje Europos auditorijai pirmą kartą pristatomas ir drąsus koncepcinis modelis „BladeGlider", metantis iššūkį tradicinei sportinių automobilių dizaino sampratai. „BladeGlider" kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš novatoriško „Nissan" lenktyninio automobilio ZEOD RC, prireikus galinčio važiuoti nulinės emisijos režimu (jis 2014 m. dalyvaus Le Mano 24 valandų lenktynėse pagal „56 garažo" taisykles).

Priekinė šio koncepcinio automobilio dalis yra itin siaura, todėl iš viršaus automobilis primena lėktuvą priglaustais sparnais. Kadangi ličio jonų akumuliatoriai ir varikliai įtaisyti tarp galinių ratų, „BladeGlider" svoris paskirstytas optimaliai, priekiui tenkanti apkrova smarkiai sumažinta, o galios perdavimas optimalus.
Nissan Blade Glider
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)