„Volvo V40“ hečbekas dabar siūlomas su naujuoju keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 190 AG ir išmeta 85 g/km – gamintojų teigimu, tai geriausias galios ir ekologiškumo santykis klasėje.

Tačiau, tai bus ne vienintelis naujos kartos „Drive-E“ variklis, kuris bus montuojamas į „Volvo V40“. Variklių gamoje taip pat bus 245 AG išvystantis benzininis variklis.

„Drive-E“ varikliai siūlomi su nauja 8 laipsnių automatine arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Modeliuose su automatine pavarų dėže rankiniu būdu pavaras galima perjungti šalia vairo esančiomis svirtelėmis.

190 AG ir 400 Nm sukimo momentą turinčiame variklyje buvo pritaikyta naujoji „i-Art“ technologija. Kitaip negu „Common rail“ sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji „Volvo“ inžinierių sukurta „i-Art“ technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.

Dyzelinis variklis taip pat papildytas patobulinta dviguba turbina, sumažinta trintimi ir tiksliu aušinimo sistemos vožtuvų vėdinimo sprendimu greitesniam sušildymui po šalto variklio paleidimo.

Žadama, kad kompaktiškas hečbekas su naujuoju D4 dyzeliniu varikliu šimtui kilometru suvartos 3,3 litro šimtui kilometrų. Išmetamųjų dujų emisija sieks 85 g/km.

Padidinto pravažumo „Volvo V40 Cross Country“ su tokiu pačiu varikliu suvartos 4 litrus šimtui kilometrų ir išmes 104 g/km.

245 AG keturių cilindrų benzininio T5 variklio su turbina sukimo momentas – 350 Nm. Modelio su 8 laipsnių automatine pavarų dėže degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o išmetamųjų CO2 dujų kiekis – 136 g/km. Šie rodikliai orientaciniai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)