Naujojo „Audi TT“ dizainas perėmė keletą sportinio superautomobilio R8 bruožų: keturių žiedų emblema persikėlė ant variklio gaubto briaunos, priekinė dalis pasipuošė keletu horizontalių linijų, dėl kurių automobilis atrodo žemesnis, masyvesnis ir sportiškai raumeningesnis. Išaugo esminių elementų proporcijos – akivaizdžiai pastambėjo „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, šalia jų esančios oro įsiurbimo kiaurymės, ratų arkos.

Priklausomai nuo komplektacijos, priekinių žibintų blokuose gali būti vieno iš trijų tipų šviesos elementai – įprastas halogeninių ir LED lempučių rinkinys, papildomai užsakomi vien tik LED žibintai arba šiuo metu patys pažangiausi kompiuterizuoti segmentiniai Matrix LED žibintai.

Šoninis automobilio profilis suformuotas iš atpažįstamų klasikinių „Audi TT“ ir naujoviškų, R8 superautomobiliui giminingų elementų derinio. Apatinėje kėbulo dalyje matyti įdomiai užriesta briauna, atliekanti ne tik slenksčio linijos funkciją, bet ir stilistiškai jungianti masyvias priekines ir galines ratų arkas, taip suteikdama apatinei kėbulo daliai veržlumo. Pagrindinis vidurinės kėbulo dalies akcentas – ties priekiniais žibintais prasidedanti ir per visą šoninę plokštumą link automobilio galinės dalies nutystanti tornado linija sustiprina slenksčio linijos kuriamą veržlumo įspūdį. Stogas, kaip ir pirmtako, išlieka arkos formos, o galinis statramstis harmoningai susilieja su galine automobilio dalimi.

Galinėje dalyje taip pat matyti keletas automobilio plotį, žemumą ir tvirtą sudėjimą akcentuojančių horizontalių linijų. Kėbulo spalva nudažyto improvizuoto bamperio apatinėje dalyje yra juodos spalvos difuzorius su dviem išmetimo vamzdžiais. Šiek tiek vėliau pasirodysianti padidintos galios TTS modifikacija bus komplektuojama net keturiais išmetimo vamzdžiais.

Automobilio salone vyrauja įdomus sportinio asketiškumo ir aukštų technologijų derinys. Vairuotoją ir keleivius naujasis „Audi TT“ pasitinka visiškai nauju, praeities analogų neturinčiu salonu. Žvelgiant iš viršaus, prietaisų skydelis primena siaurą ir grakštų lėktuvo sparną, o apvalios orapūtės su tiesiog jose sumontuotomis oro kondicionieriaus valdymo priemonėmis atrodo tarsi užuomina į galingus aviacinius variklius. Visi oro kondicionieriaus valdikliai patogiai pasiekiami, o šalia esančiuose papildomuose ekranėliuose rodoma informacija – lengvai įžiūrima.

Skambiu „Audi virtual cockpit“ vardu pavadintas naujoviškas prietaisų skydas labiau primena borto kompiuterį, o ne įprastą automobilio rodmenų skalių rinkinį. Šis visiškai skaitmeninis rodmenų masyvas visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, t.y. tiksliai pirmyn žvelgiančio vairuotojo matymo lauke, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos. Toks sprendimas leido Audi dizaineriams suformuoti ypač asketišką, lengvasvorių elementų masinio naudojimo filosofiją atitinkančią priekinę salono dalį.

Nors „Audi“ inžinieriai tikina, kad „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, MMI sistema ir pažangesni jos analogai išlieka tiek baziniame, tiek papildomų komplektacijų sąrašuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)