Pradėję nuo švaraus lapo ir semdamiesi įkvėpimo iš pirmojo „Twingo“ bei „Renault 5“ sėkmės, bendrovės inžinieriai ir dizaineriai sukūrė naujos kartos modelį.

Siekdami sužadinti novatoriškumo dvasią, kuria alsavo 1992 m. išleisti pirmieji „Twingo“, „Renault“ inžinieriai 2008 m. ėmėsi iššūkių kupinos misijos – naujos kartos „Twingo“.

Šį kartą siekta sukurti tokį automobilį, kuris, nepaisant savo mažų gabaritų, būtų dar erdvesnis ir judresnis. Tai reiškė, kad reikės galvoti apie modelį su gale montuojamu varikliu, nepaisant to, kad tokią idėją neišvengiamai lydės ir didesnės projektavimo išlaidos.

„Renault“ idėjos savo atgarsį surado bendrovėje „Daimler“, kuri tuo pačiu metu tyrinėjo naujos kartos dviviečių ir keturviečių „Smart“ versijų idėjas. Po netrukus įvykusių derybų 2010 m. abi įmonės pasirašė bendradarbiavimo sutartį, oficialiai uždegusią žalią šviesą bendram naujojo „Twingo“ ir naujų dviviečio bei keturviečio „Smart“ versijų projektavimui.

Gamintojų teigimu, gale sumontuotas variklis – tai didelis nediduko miesto automobilio pliusas. Dėl tokio sprendimo ne tik atsiranda daugiau erdvės priekyje, bet ir pagerėja sukimosi spindulys. Todėl gyvenvietėse ir automobilių aikštelėse naujasis „Twingo“ yra dar manevringesnis – tereikia vos kelis kartus pasukti vairą.

Mažesnis maitinimo blokas ir tolimiausiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai leido sukurti daugiau erdvės salone. Be to, naujasis „Twingo“ gali didžiuotis tokia važiuoklės baze ir salono erdve, kokia apskritai yra būdinga jau aukštesnės klasės segmento automobiliams.

Nors naujajame „Twingo“ ryškiai atsispindi „Twin’Z“ bei „Twin’Run“ koncepcinių automobilių, kuriuos „Renault“ pademonstravo 2013 m., bruožai, tačiau vis tik naujokas trykšta ir savo individualumu.

Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop stiliaus“ spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios tarsi simbolizuoja, kad „Twingo“ dvasia ne tik gyva, bet ir tikrai vėl sugrįžta!

Kuriant šį modelį, įkvėpimo semtasi iš ir garsiojo „Renault 5“: naujojo „Twingo“ galinio lango nuolydis ir iškilūs pečiai primena „Renault 5 Turbo“ – savo laiku neregėtai populiarų automobilį su gale montuojamu varikliu.

Naujojo „Twingo“ priekyje dėmesį patraukia naujoji prekės ženklo išvaizdos koncepcija – iškilus „Renault“ logotipas juodame fone. Ekspresyvumo pojūtį dar labiau sustiprina dideli priekiniai žibintai, kuriuos užbaigia posūkių šviesos bei LED dienos žibintai.

Originalus ir platus naujojo „Twingo“ galinis langas dar ryškiau akcentuoja modernią užpakalinės dalies išvaizdą, o galiniai žibintai sukomponuoti kaip natūrali galinių durelių tąsa.

Dar didesnį universalumą užtikrins penkių durų versija, kuri „Twingo“ istorijoje bus siūloma pirmą kartą.

Kol kas gamintojai parodė tik „Twingo“ išorę, o kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje ateis eilė pamatyti, ką gi slepia naujojo modelio vidus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)