Naujosios „Kuga“ savininkai apie tai nebent prisimins. Pernai pasirodęs naujos kartos miesto visureigis tapo pirmuoju savo klasėje turinčiu „Hands Free Tailgate“ sistemą – norint atidaryti bagažinės duris užtenka koja grakščiai pamojuoti po galiniu buferiu.

2013 metais „Kuga“ modifikaciją su HFT sistema pasirinko 35 700 arba 48 proc. pirkėjų. Būtų pernelyg drąsu daryti rimtas išvadas apie atskirų šalių vartotojų pirkimo įpročius ar komforto poreikį, tačiau Nyderlandai yra aiškus lyderis renkantis „pagalbą kojomis“ – čia HFT sistemą užsakė net 94 proc. „Kuga“ pirkėjų. Didžiosiose Europos rinkose pirmavo Italija – 60 proc., Vokietijoje HFT rinkosi 57 proc.

„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Miglės Makauskaitės teigimu, Lietuvoje HFT sistemą pernai užsakė beveik 56 proc. naujos kartos „Ford Kuga“ pirkėjų.

Technologijos pagrindas – du jutikliai, įtaisyti po galiniu buferiu. Jie reaguoja į kojos mostus, primenančius spyrį. Tokiu būdu sistema yra apsaugota nuo aktyvavimo kitokio tipo judesiais – pavyzdžiui, po buferiu prabėgantis katinas sistemos neaktyvuos.

Naujojoje „Ford Kuga“ taip pat diegiamos automatinės automobilio statymo ir apsaugos nuo susidūrimo sistemos „Active Park Asssist“ ir „Active City Stop“ bei visų varomų ratų sistema, kuri besikeičiančias kelio sąlygas įvertina 20 kartų greičiau nei akies mirksnis ir atitinkamai paskirsto galios perdavimą automobilio ratams.

„Kuga“ yra vidurinysis miesto visureigių šeimos, skirtos Europos rinkoms, narys. Mažesnysis – „Ford EcoSport“ jau pradedamas parduoti, o didelis „Edge“ turėtų pasirodyti kiek vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)