„Opel“ drauge su seserine kompanija „Vauxhal” Europoje rinkos dalį padidino nuo 5,59 proc. iki 5,61 proc. Vokietijoje, „Opel“ rinkos dalis, pasak „Kraftfahrtbundesamt” (Vokietijos Federalinė kelių transporto priemonių tarnyba), nuo 6,9 proc. padidėjo iki 7 proc.

„Mūsų naujų modelių pasiūlos kampanija pradeda duoti teigiamų rezultatų. Tai leidžia tikėtis ir tolesnio „Opel” augimo,” – sako „Opel“ valdybos direktorius pardavimams Peteris Christianis Küspertas.

Rezultatams įtakos turėjo ir kiti netikėti faktoriai. „Adam“ viršijo mūsų lūkesčius – šio modelio parduota 21 tūkst. vienetų,“ – sako P. Ch. Küspertas. Prie augimo taip pat prisidėjo mažasis visureigis „Opel Mokka“, kurio pardavimai vien tik Vokietijos rinkoje perkopė 20 tūkst. vienetų.“

Klasikiniai modeliai taip pat prisidėjo prie sėkmės. „Opel Meriva“ savo segmente užėmė pirmąją vietą. „Opel Corsa“, „Astra“, „Insignia“ savo segmentuose užėmė antras vietas, neskaitant prestižinių markių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)