Šįkart finalininkų septynetas kaip niekada įvairus: du elektromobiliai, prabangus limuzinas ir keturi masiniams gamintojams priskiriami modeliai. „Europos metų automobilio 2014“ dalyvių sąraše buvo 30 modelių.

Be finalininkų taip pat varžėsi BMW 4-serija, BMW X5, Ford Kuga, Hyundai i10, Jaguar F-Type, Kia Carens, Lexus IS, Maserati Ghibli, Mercedes-Benz CLA, Mitsubishi Space Star, Nissan Note, Opel Cascada, Peugeot 2008, Porsche Cayman, Range Rover Sport, Renault Captur, Renault Zoe, Seat Leon, Subaru Forester, Suzuki SX-4 S-Cross, Toyota Auris, Toyota Corolla ir Toyota RAV4.

Konkurse gali dalyvauti tik nauji automobiliai, kurie jau yra parduodami ar iki metų pabaigos pasirodys bent penkių Europos šalių rinkose. Dar vienas kriterijus – numatomi metiniai pardavimai turėtų būti bent 5 000 vnt.

Nugalėtojas bus paskelbtas 2014-ųjų kovo 3 d., prieš prasidedant Ženevos automobilių parodai.

DELFI primena, kad „Europos metų automobiliu 2013“ kovo mėnesį buvo išrinktas septintos kartos „Volkswagen Golf“. Finale jis milžiniška persvara aplenkė „Subaru BRZ“/„Toyota GT86“ (dalyvavo kaip vienas modelis) ir trečioje vietoje likusį „Volvo V40“.

Prestižinius rinkimus organizuoja pirmaujantys automobilizmo žurnalai – „Auto“ (Italija), „Autocar“ (Jungtinė Karalystė), „Autopista“ (Ispanija), „Autovisie“ (Olandija), „L'Automobile Magazine“ (Prancūzija), „Stern“ (Vokietija) ir „ViBilagare“ (Švedija). Balso teisę turi 58 žurnalistai iš 22 šalių. Kiekvienas komisijos narys turi po 25 balus, kuriuos turi paskirstyti mažiausiai 5 modeliams, tačiau vienam automobiliui negali būti skiriama daugiau nei 10 balų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)