Pristatymo metu rakteliai įteikti pirmajam atnaujinto „Audi A8“ pirkėjui - Juozui Statkevičiui. Tiesa, pats dizaineris neturi vairuotojo pažymėjimo, tad šiuo limuzinu jį vežios vairuotojas.

Šio prabangaus sedano išskirtinis bruožas – konstrukcijoje pritaikytos lengvų lydinių naudojimu pagrįstos automobilio svorio mažinimo priemonės. Pavyzdžiui, įprasto ilgio ratų bazės A8 su 3.0 TFSI varikliu sveria 1830 kg. Pagal Audi Space Frame (ASF) technologiją pagamintas kėbulas sveria tik 231 kg.

Atnaujinto modelio matmenys išliko nepakitę, t.y. atnaujintas „Audi A8“ išlikdamas solidžiai masyviu, sudaro vizualiai kompaktiško ir veržlaus automobilio įspūdį. Automobilio ilgis išliko 5,14 m; važiuoklės bazė – 2,99 m, plotis – 1,95 m; aukštis – 1,46 m. Pailgintos modifikacijos A8L kėbulo ilgis ir ratų bazė 13 cm ilgesni. Pakeistos formos galinėje dalyje, visiškai perkurta bagažinės erdvė suteikia daugiau patogumo pakraunant ir iškraunant keleivių bagažą. Nors ir pirmtakas pasižymėjo gerais akustiniais parametrais, gamintojai tvirtina, kad garso izoliacija buvo dar pagerinta.

„Audi A8“ priekinė dalis tapo dar išraiškingesnė. Paryškinti variklio gaubto, atpažįstamų „Single frame“ stiliaus radiatoriaus grotelių, buferio ir priekinių žibintų kontūrai. Naujoviškos Matrix LED technologijos veikimu pagrįsti, iš 25 atskirų LED diodų sudaryti priekiniai sekvenciniai žibintai tinkamai apšviečia kelią įvairiomis oro ir eismo sąlygomis, neakina priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų, o apie būsimą posūkį įspėja gerai matoma bėgančia švieselių eilute.

Galiniai LED žibintai tapo plokštesni. Visuose šeimynos modeliuose, išskyrus S8, pakeistos formos galiniame buferyje yra du rombo formos skerspjūvio išmetimo vamzdžiai. Šoninius kėbulo paviršius vykusiai papuošia naujoviškos šviesios spalvos dekoratyvinės juostelės ir tamsios spalvos langų rėmeliai. Masyviose ratų arkose telpa net ir įspūdingi 21 colio ratai.

Kėbulas gali būti nudažytas viena iš 12 spalvų, iš kurių 5 atspalviai yra nauji, pritaikyti išskirtinai tik šiam modeliui. Renkantis padidinto galingumo ir sportiškesnio dizaino S8 modifikaciją, galima rinktis išskirtinius, specialiai šiai modifikacijai sukurtus 21 colio ratlankius.

Viena įdomiausių technologinių naujienų – atnaujintas naktinio matymo pagalbininkas, kuris nuo šiol atpažįsta ne tik pėsčiuosius, bet ir stambius laukinius gyvūnus ir įspėja vairuotoją apie jų pasirodymą kelyje.

Du benzininiai TFSI ir du dyzeliniai TDI varikliai

„Audi A8“ variklių gamoje – du benzininiai ir du dyzeliniai motorai. Benzininių variklių entuziastai gali rinktis 310 AG 3.0 TFSI su viena turbina arba 430 AG V8 4.0 TFSI su dviem turbinomis. Pageidaujantys dyzelinio variklio, gali rinktis ekonomiškesnį 258 AG 3.0 TDI arba galingesnį 385 AG 4.2 TDI, išvystantį 850 Nm sukimo momentą.

Visi paminėti varikliai tapo galingesni, tačiau vidutiniškai 10 proc. ekonomiškesni už pirmtakus. „Audi A8 4.0 TFSI“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,5 sek. Šio variklio konstrukcijoje įdiegta laikino cilindrų išjungimo funkcija (COD), veikianti varikliui dirbant nedidelėmis apkrovomis. Taupant degalus atjungiami 4 cilindrai. Ekonomiškiausias asortimente – dyzelinis 3.0 TDI variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia 5,9 litro dyzelino 100 km kelio, o į aplinką išmetama maždaug 155 g CO2 vienam kilometrui kelio.

Atnaujinto „Audi A8“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 255 625 Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)