Gamintojai sako, kad tai bus pirmasis jų prestižinis modelis, parduodamas Europoje, kur korėjiečiai bando atsikratyti biudžetinės markės įvaizdžio.

Automotive News“ pažymi, kad šiuo metu Europoje net ir Japonijos prestižinių automobilių gamintojai „Lexus“ ir „Infiniti“ negali pasigirti sėkmingai konkuruojantys su vietinėmis markėmis. Vis dėlto pabrėžiama, kad Europoje „Hyundai“ ir „Kia“ koncernas nuo 2008 m. kartu padvigubino užimamą rinkos dalį iki 6 proc.

„Hyundai“ nekukliai kalba apie būsimą automobilį. Jie teigia, kad „Genesis“ pasižymės išskirtiniu dizainu, geriausia savo klasėje važiuokle ir Europos gamintojų modeliams prilygstančiomis valdymo charakteristikomis.

4,99 m ilgio, 1,89 m pločio ir 1,48 m aukščio sedanas turi 7,5 cm ilgesnę važiuoklės bazę, kuri dabar siekia net 3 metrus.

„2008 m. debiutavęs pirmasis „Hyundai“ galiniais ratais varomas „premium“ lygio sedanas nustebino savo konkurencingumu. Naujam „Genesis“ panaudoti visi geriausi „Hyundai“ ištekliai, todėl tikime, kad šis automobilis sukels perversmą rinkoje“, – tvirtino vienas „Hyundai Motor“ vadovų Moonas Kwonas.

2009 m. „Genesis“ tapo pirmuoju Korėjos gamintojų modeliu, tapusiu Šiaurės Amerikos „Metų automobiliu“. Pirmos kartos pardavimai pasiekė apie 250 000 automobilių, o dabar planuojami 62 000 metiniai pardavimai.

„Genesis“ variklių gamą sudaro 5.0 l, V8 motoras, išvystantis 425 AG, taip pat trys V6 variantai: 3.6 l/315 AG, 3.3 l/282 AG bei 3.0 l/257 AG.

„Hyundai Genesis“ premjera įvyks sausio mėnesį Detroito automobilių parodoje.