Pagal „Toyota iQ“ sukurtas dvivietis automobiliukas Europoje buvo siūlomas už 37 995 eurų (131,1 tūkst. Lt). Nuo „Toyota“ mažylio jis skyrėsi tik prabangesniu salonu, o techninė dalis liko nepakeista. Ratus suko 1.3 l benzininis variklis, iki 100 km/val. buvo galima įsibėgėti per 11 sek.
Skelbiama, kad per beveik 3 metus Didžiojoje Britanijoje buvo nupirkta tik 150 šių mašinų. Prieš debiutą „Aston Martin“ tikėjosi, kad šio modelio pardavimai sieks 4 000 vnt. per metus. Tokias viltis gamintojai puoselėjo tvirtindami, kad tai – puikus miesto automobilis, kuriuo lengva manevruoti, nesunku pastatyti bei kuris pasižymi ekonomiškumu. Itin svarbu ir tai, kad „Cygnet“ turėjo padėti sumažinti „Aston Martin“ modelių gamos CO2 taršos vidurkį.