Pagal „Toyota iQ“ sukurtas dvivietis automobiliukas Europoje buvo siūlomas už 37 995 eurų (131,1 tūkst. Lt). Nuo „Toyota“ mažylio jis skyrėsi tik prabangesniu salonu, o techninė dalis liko nepakeista. Ratus suko 1.3 l benzininis variklis, iki 100 km/val. buvo galima įsibėgėti per 11 sek.

Skelbiama, kad per beveik 3 metus Didžiojoje Britanijoje buvo nupirkta tik 150 šių mašinų. Prieš debiutą „Aston Martin“ tikėjosi, kad šio modelio pardavimai sieks 4 000 vnt. per metus. Tokias viltis gamintojai puoselėjo tvirtindami, kad tai – puikus miesto automobilis, kuriuo lengva manevruoti, nesunku pastatyti bei kuris pasižymi ekonomiškumu. Itin svarbu ir tai, kad „Cygnet“ turėjo padėti sumažinti „Aston Martin“ modelių gamos CO2 taršos vidurkį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)