Pernai dėl geriausiojo titulo varžėsi net 38 naujausi automobiliai. Įskaitant ir pernykštį, lietuviškuose konkursuose iš viso rungėsi 408 naujausi automobiliai.

„Iki konkurso „Metų automobilis 2014“ pradžios likus mėnesiui vyksta jame dalyvausiančių automobilių registracija, todėl šiandien dar anksti kalbėti apie dalyvių skaičių. Juolab, apie pagrindinius pretendentus, kuriuos išsamiau paanalizuoti bus galima tik spalio 15 dieną, kai bus baigta registracija“, - sako konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Nors tikslūs skaičiai dar nežinomi, tačiau paskutinių kelerių metų praktika rodo, jog konkursuose kasmet varžosi maždaug po 30 ir daugiau naujausių automobilių, dalis kurių į lietuviškojo konkurso vertinimo poligonus pristatomi vos nuriedėję nuo gamyklų surinkimo konvejerių.

Šiemet pirmosios paraiškos konkurso organizatoriai sulaukė iš „Seat“ atstovo Lietuvoje, UAB „Autojuta“, konkursui pristačiusios naujausią „Seat Leon FR“ automobilį.

„Tai sportiškesnė, aukštesnio bazinio įrangos lygio „Seat Leon“ versija su galingiausiu 184 AG dyzeliniu varikliu, o FR („Formula Racing“) trumpinys kalba pats už save“, - sako „Autojutos“ „Seat“ padalinio vadovas Nerijus Gečas.

Opel“ gamintojų atstovai į konkursą deleguoja „Opel Insignia Country Tourer“, o dar vieno Vokietijos gamintojo atstovas Lietuvoje – UAB „SilberAuto“ – prabangų „Mercedes-Benz E 350“.

„Metų automobilio 2014“ nugalėtojas paaiškės gruodžio pradžioje Vilniuje vyksiančiame konkurso finale.