Anuomet gamintojams techninis automobilio patikimumas buvo aukščio visko. Panašių automobilių galima rasti ir dabar, tačiau jie bus nuvažiavę galybę kilometrų. Mes patariame nebijoti tokių automobilių, jei jų techninis aptarnavimas buvo atliekamas laiku. Suprantama, tai patikrinti bus keblu.

BMW 530d

1995–2003 m. gamintas BMW 530d (gamyklinis kodas E39) su šešiais viena eile išdėstytais cilindrais yra BMW gerbėjų numylėtinis. Deja, važiuoklė nėra tokia solidi kaip variklis: išklibę ašių šarnyrai laikomi vienu būdingiausių E39 trūkumų. Beje, senesnė variklio versija (iki 1998 m) yra patikimesnė. Išpuoselėtą, prižiūrėtą dešimties metų BMW 530d dabar galima įsigyti už 15 tūkst. litų.
BMW 5-serija (2001 m.)

AUDI A4 2.0

Jei domitės Audi A4 modeliu (B6 kodas, 2000–2004 m.) ir norite išvengti varginančių bėdų dėl dyzelinio „Pumpe-Düse“ variklio, paieškokite automobilio su 130 AG benzininiu motoru. Būtina laiku keisti pagrindinį diržą ir prižiūrėti elektroniką. Kaina – nuo 13 tūkst. litų.
Audi A4 (2000 m.)

HONDA ACCORD 2.2i-CTDi

2002–2008 m. gamintas dyzelinis Honda Accord yra labai patvarus automobilis, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 7 l/100 km. Atkreipkite dėmesį į turbininio kompresoriaus keliamą triukšmą ir dvigubos masės smagratį. Naudoto Honda Accord kaina – nuo 14 tūkst. litų.
Honda Accord (2004 m.)

MERCEDES-BENZ SLK 200

Keturių cilindrų benzininio variklio galingumas siekia tik 136 AG. Suprantama, 1996–2004 m. gamintas SLK nėra dinamiškas rodsteris, tačiau šis motoras tarnauja beveik amžinai. Be to, SLK ne taip greitai pradeda rūdyti kaip E klasės ir CLK bendraamžiai. Kaina – nuo 13 tūkst. litų.
Honda Accord (2004 m.)

VOLVO V70 2.4

Pirmoji taisyklė perkant V70 (2000–2007 m): tik jokiu būdu ne su „Geartronic“ pavarų dėže. Penkių cilindrų benzininis variklis, jei įsigysite modelį su mechanine greičių dėže, tikrai lengvai nuvažiuos pusę milijono kilometrų. Variklio diržą riekia keisti kas 80 000 km. Kaina – nuo 11 tūkst. litų.
Volvo V70 (2004 m.)