Liudwigas Willischas, Šiaurės Amerikos BMW padalinio vadovas, sakė, kad i8 yra ateities automobilis, turintis BMW M3 charakteristikas, tačiau jo degalų sąnaudos yra vos 2,94 l/100 km. BMW vadovas tvirtina, jog i8 ir „Tesla Model S“ yra visiškai skirtingi produktai, turintys skirtingas koncepcijas.

Ankstyva „Tesla Model S“ sėkmė – apie 10 tūkst. vnt. pardavimų Šiaurės Amerikoje per 2013 m. I pusmetį – signalizuoja, jog prestižiniai įkraunami automobiliai turi gyvybingą rinką. BMW, „Porsche“ ir „Cadillac“ yra prestižinės markės, kurios netrukus ateis į šią rinką ir atims dalį pardavimų iš „Tesla Model S“.

BMW pademonstruos gamybai paruoštą įkraunamo i8 kupė modelį Frankfurto automobilių parodoje, kuri vyks 2013 m. rugsėjo mėn. Automobilis bus parduodamas Europoje ir JAV nuo 2014 m. Kainos, kurios bus paskelbtos kitą mėnesį, Jungtinėse Amerikos Valstijose nesieks 150 tūkst. dolerių (apie 390 tūkst. litų).

„Tesla Model S“ kainos prasideda nuo 71 400 eurų (246 530 Lt) Vokietijoje ir maždaug nuo 70 000 dolerių (apie 182 tūkst. litų) JAV.

„Tesla Model S“ yra varomas tik ličio jonų baterija, tuo tarpu BMW i8, pagamintas iš anglies pluošto ir aliuminio, naudoja elektros energiją, varančią priekinius ratus, ir trijų cilindrų benzininį variklį galiniams ratams.

BMW teigia, jog 362 AG išvystantis i8 gali įsibėgėti iki 100 km/val. per 4,5 sekundės. Automobilis vidutiniškai sunaudoja vos 2,5 l benzino 100 km.

JAV reporteriai gavo progą iš arčiau žvilgtelėti į i8 neseniai vykusios „Concours d’Elegance“ klasikinių automobilių parodos ir aukciono Kalifornijoje metu. Fotoaparatai ir telefonai buvo uždrausti i8 pristatymo metu. Kiek anksčiau BMW pademonstravo i8 prototipą bandymų centre Miramas’e, Prancūzijoje.

„Tesla Motors“ atsisako komentuoti apie artėjantį i8 debiutą. Kalifornijoje, Palo Alto mieste esančios kompanijos atstovė žiniasklaidai Shanna Hendriks teigė, jog kuo daugiau gamintojų kurs elektromobilius, kurie užkariaus paklausą rinkoje, tuo labiau šis segmentas galės augti ir tapti plačiai pripažintu.

„Porsche“ parodoje taip pat pristatė savo „918 Spyder“ įkraunamą hibridinį superautomobilį.

Vyriausiasis automobilių pramonės analitikas ir „Kelly Blue Book“ redaktorius Jackas Neradas teigia, jog „Tesla Model S“ pasirodė reikiamu metu tinkamoje vietoje ir turėjo inovatyvumo faktorių. Dalis šio faktoriaus yra pats automobilis, tačiau kitas dalis lemia visiškai elektrinis variklis bei faktas, kad jį sukūrė mažas ir nepriklausomas gamintojas, kuris nėra iš automobilių pramonės, bet iš interneto ir aukštųjų technologijų pasaulio.

„Tesla Model S” sėkmė visiškai įtikino Miunchene įsikūrusį BMW, kad prabangūs įkraunami automobiliai turi savo rinką, teigia L.Willischas. Pasak jo, daugybė taip vadinamų superautomobilių, kuriamų dabar, jau priklauso praeičiai, nes remiasi idėjomis, žinomomis jau daugelį metų.

i8 skiriasi nuo „Model S“ tuo, kad tai yra iš esmės sportinis automobilis, o „Model S“ turi savo privalumų, tačiau tai yra didelis sedanas, teigia Hendrikas Wendersas, i8 modelio produktų vadovas. Jis pabrėžia, jog „Model S“ domina kitokią klientų grupę ir šie du automobiliai nėra tiesioginiai varžovai.