Šiuo metu „Alfa Romeo“ nesiūlo jokių galiniais ratais varomų modelių. Šios platformos pagrindu būtų kuriamas „Alfa Romeo Giulia“ vidutinio dydžio sedanas ir naujas „Alfa Romeo“ flagmanas. Ji būtų naudojama „Chrysler 300“ ir „Dodge Charger“ didelių sedanų įpėdiniams, taip pat ir būsimam „Dodge Challenger“ kupė gaminti. Šis projektas dar nepatvirtintas, bet, pasak šaltinių, pirmieji modeliai galėtų pasirodyti iki 2015 m. pabaigos.

Anksčiau „Alfa Romeo“ planavo 2014 m. pakeisti nevykusį 159 modelį „Giulia“ sedanu ir universalu, sukurtais remiantis CUSW architektūra, kurios kompaktiškas variantas pasirodė 2010 m. kartu su „Alfa Romeo Giulietta“, o platesnė versija – 2012 m. „Dodge Dart“ modelyje. CUSW taip pat paremtas 2013 m. debiutavęs „Jeep Cherokee“ ir „Chrysler 200“ įpėdinis, pasirodysiantis 2014 m. „Fiat“-„Chrysler“ vadovas Sergio Marchionne yra pareiškęs, kad „Fiat“ kuria būsimus „Alfa Romeo“ modelius, tačiau visi planai yra laikomi griežtoje paslaptyje. „Fiat“ pradėjo ieškoti tinkamos galiniais ratais varomų automobilių platformos „Alfa Romeo“ automobiliams nuo tada, kai S.Marchionne prieš devynerius metus tapo „Fiat“ grupės vadovu. „Alfa Romeo“ pardavinėja tik priekiniais ratais varomus automobilius nuo „Spider“ gamybos nutraukimo 1993 m. „Alfa Romeo 4C“ mažas roadsteris, kuris debiutuos 2013 m. pabaigoje, bus varomas galiniais ratais, tačiau tai tik mažos apimties projektas.

Priekiniais ratais varomi automobiliai, kuriuose variklis montuojamas skersai, turi geresnį sukibimą su slidžiais paviršiais, tačiau nusileidžia galiniais ratais varomiems automobiliams pagal vairavimo dinamikos parametrus. Priekiniais ratais varomi automobiliai taip pat verčia dizainerius kurti ilgą priekinę iškyšą, kuri lemia neproporcingai ilgą priekinę dalį, tokią kaip 159 modelyje bei „Alfa Romeo Brera/Spider“.

Galiniais ratais varomi automobiliai, kuriuose variklis montuojamas išilgai, pasižymi geresniais vairavimo dinamikos parametrais, taip pat labiau subalansuotu stiliumi, nes šie automobiliai turi trumpesnę priekinę iškyšą ir ilgesnę ratų bazę.

„Fiat-Chrysler“ patirs didelių išlaidų, siekiant pritaikyti gamyklas, kad jos galėtų gaminti galiniais ratais varomus automobilius. „Chrysler“ grupei priklausanti Bramptono gamykla Ontaryje, Kanadoje dabar yra vienintelė šios grupės gamykla, gaminanti galiniais ratais varomus automobilius. Sprendimas CUSW platformą naudoti „Alfa Romeo“ padėtų nemažai sutaupyti, nes „Fiat“-„Chrysler“ turi keturias gamyklas, parengtas gaminti CUSW architektūros pagrindu sukurtus automobilius. Viena iš gamyklų yra įsikūrusi Cassino, Italijoje, o kitos trys yra JAV, Ilinojaus, Ohajaus ir Mičigano valstijose (pastaroji prie kitų prisijungs 2014 m.). Pasak šaltinių, tikėtina, jog „Fiat“-„Chrysler“ apsispręs dėl naujos galiniais bei visais ratais varomų automobilių platformos iki 2013 m. pabaigos. Tuo tarpu „Giulia“ modelio pristatymas jau dabar yra atidėtas ir gerokai pavėlavęs.

Iš pradžių „Alfa Romeo“ planavo panaudoti „Maserati Ghibli“ platformą kuriant galiniais ratais varomą sedaną, kuris turėjo debiutuoti iki 2014 m. pabaigos, tačiau dabar „Fiat“ laikosi nuomonės, jog tai būtų pernelyg brangu.

„Alfa Romeo“ automobiliai, sukurti naudojant galiniais ratais varomų automobilių platformą, turėtų patrauklesnes proporcijas, tokias kaip „Alfa Romeo Brera“ koncepcinis modelis. Jo priekinė iškyša buvo trumpesnė, o ratų bazė ilgesnė, lyginant su priekiniais ratais varomu gamybai paruoštu modeliu, debiutavusiu rinkoje 2005 m.