Įkvėptas 2012 m. pademonstruoto „Kia Track‘ster“ koncepcinio modelio, naujasis „Soul“ iš pirmtako paveldėjo tvirtą laikyseną, kampuotą kėbulą, aukštai montuojamus galinius žibintus ir aukštesnę sėdėjimo poziciją. Naujasis „Soul“ turi visiškai naują interjerą, kuriam sukurti buvo naudojamos aukštos kokybės medžiagos, bei labiau į vairuotoją orientuotą interjero dizainą.

2014 m. prekyboje pasirodysiančio modelio pirkėjai galės pasirinkti vieną iš trijų skirtingų stogo spalvų: juodą, baltą arba raudoną. Automobilio kėbulas bus siūlomas su viena iš 11 spalvų.
Drauge su „Soul“ modeliu „Kia“ stende Frankfurto automobilių parodoje taip pat bus galima įvertinti ir specialų „Styling Pack“ paketą: „piano black“ juodą buferių apdailą, apsaugotus šoninius slenksčius, ratų arkas ir juodai nudažytą stogą.

Didžiausias techninis 2014 m. „Soul“ modelio pokytis – visiškai nauja platforma, kuri buvo sukurta naujausio „Kia Cee‘d“ modelio pagrindu. Gamintojai teigia, kad šio patobulinimo rezultatas – gerokai malonesnis važiavimas ir valdymas, lyginant su dabartiniu modeliu.

Juntamai padidėjęs automobilis taip pat reiškia, kad būsimiems šeimininkams modelis galės pasiūlyti praktiškesnes proporcijas, kurias padėjo sukurti ilgesnė ratų bazė ir platesnė prošvaisa, bei didesnę erdvę keleiviams ir bagažui. Bagažinės talpa, nenulenkus galinių sėdynių, siekia 354 litrus.

Pirkėjai galės rinktis naujausias „Kia“ 1,6 l GDi benzininio arba CRDi dyzelinio variklio versijas bei šešių pavarų mechaninę arba automatinę transmisiją. Abu, iš ankstesnės kartos modelio „pasiskolinti“ varikliai pasižymi geresniu ekonomiškumu bei mažesnėmis emisijomis.

Visiškai naujas „Kia Soul“ Europos rinkoje pasirodys kitų metų pradžioje, kai bus galutinai patvirtintos benzininių ir dyzelinių variklių eksploatacinės savybės, ekonomiškumas, įrangos techninės savybės bei kainos.