„Naujasis „Insignia” spinduliuoja naujumu, – sako, „Performance Cars & Motorsport“ direktorius Volkeris Strycekis. – Su dideliu dėmesiu smulkmenoms, mūsų inžinieriai suteikė jam ryžtingų motyvų, kurie akivaizdūs ne tik dizaine, bet ir vairuojant automobilį. Visa tai kilsteli OPC modelį į pirmąją vietą vidutinio dydžio serijinės gamybos sportinių automobilių segmente.“

Naujas „Insignia OPC” nustebins tik pažvelgus į jį. Atnaujinta išvaizda su charakteringais OPC dizaino elementais, primenančiais plėšrūno iltis priekyje ir gale ar integruotas dujų išmetimo vamzdis, pabrėžia galią ir asocijuojasi su „Nürburgring“ lenktynių trasa.

Žvilgsnį traukiantis kėbulas sukonstruotas remiantis moderniausiomis technologijomis. OPC važiuoklėje sustiprinta galinė ašis – kaip ir visuose naujuose „Insignia“ modeliuose – kur inžinieriai patobulino daugiau nei 60 proc. jos sudedamųjų dalių. Be to, vibracija ir triukšmas buvo sumažinti naudojant tam tikras priemones. Nauja ESP programa suteikia dar daugiau dinamikos ir koreguoja važiavimą kai yra nepakankamas ar per didelis pasukamumas.

Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, visų varomų ratų „Insignia OPC“ nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 6 sek. („Sports Tourer“ per – 6,3 sek.), o maksimalus greitis yra 250 km/val. (su elektroniniu greičio ribotuvu). Be ribotuvo OPC su mechanine transmisija pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį („Sports Tourer“ 265 km/val.).

OPC turi elektroniškai valdomą 4x4 varomų ratų sistemą. Visų varomų ratų sistema su „Haldex“ sankaba bei elektroniniu riboto praslydimo diferencialu nuolat prisitaiko prie važiavimo sąlygų, sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ašių paskirsto santykiu nuo 0 iki 100 proc., taip pat ir tarp galinių ratų.

Kaip ir anksčiau, „Opel Insignia OPC“ turi 2.8 l, 325 AG variklį, kurio maksimalus sukamasis momentas siekia 435 Nm.

Automobilių sporto dvasia interjere

OPC vairuotojas jausis lyg automobilių sporto aplinkoje. Salone sumontuotos „Recaro” sėdynės, papildomai galima užsisakyti aptrauktas oda su atminties funkcija. Be standartinės informacijos, vairuotojas prietaisų skydelio ekrane gali sekti ir specifinius duomenis – tepalų slėgį, jų temperatūrą, akumuliatorius įtampą, droselio padėtį, stabdymo galią, pagreičio jėgą.

Vairas (galima rinktis ir šildomą) turi naują funkciją – tai pavarų perjungimas. Ši funkcija galima su automatine pavarų dėže. Todėl OPC vairuotojas galės greitai perjungti pavaras net ir važiuojant su automatine transmisija. Jei šia funkcija nesinaudojama 12 sekundžių, grįžtama prie automatinio režimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)