Nuo pat sukūrimo pradžios „Audi A8“ modelis garsėjo plačiu aliuminio ir lengvų lydinių pritaikymu rėmo ir kėbulo elementų gamyboje. Naujausios kartos modelio konstrukcijoje pritaikytos pažangiausios lengvų lydinių naudojimu pagrįstos automobilio svorio mažinimo priemonės. Pavyzdžiui, įprasto ilgio ratų bazės A8 3.0 TFSI sveria 1830 kg. Tai – puikus rodiklis aukščiausios klasės automobilių su visais varomais ratais segmente. Pagal „Audi Space Frame“ (ASF) technologiją pagamintas kėbulas sveria 231 kg.

Atnaujinto „Audi A8“ matmenys išliko nepakitę: kėbulo ilgis – 5,14 m; ratų bazė – 2,99 m; plotis – 1,95 m; aukštis – 1,46 m. Pailgintos modifikacijos A8L kėbulo ilgis ir ratų bazė – 13 cm ilgesni.

Pakeistos formos galinėje dalyje ir visiškai perkurta bagažinės erdvė suteikia dar daugiau patogumo pakraunant ir iškraunant keleivių bagažą. Kuriant kėbulą pritaikytos pažangios garso izoliacijos ir triukšmo kelyje mažinimo priemonės, todėl naujojo „Audi A8“ salone dar tyliau, nors ir pirmtakas pasižymėjo puikiais akustiniais parametrais.

Galiniai LED žibintai tapo plokštesni. Visuose šeimynos modeliuose, išskyrus S8, pakeistos formos galiniame buferyje yra du rombo formos skerspjūvio išmetimo vamzdžiai. Šoninius kėbulo paviršius vykusiai puošia naujoviškos šviesios spalvos dekoratyvinės juostelės ir tamsios spalvos langų rėmeliai. Masyviose ratų arkose puikiai telpa įspūdingi 21 colio ratai.

Galingesni ir ekonomiškesni varikliai

Vokietijos rinkai skirto „Audi A8“ asortimente – du benzininiai ir du dyzeliniai varikliai. Benzininių variklių entuziastai galės rinktis 310 AG 3.0 TFSI su viena turbina arba 430 AG V8 4.0 TFSI su dviem turbinomis. Pageidaujantys dyzelinio variklio, galės rinktis padidinto ekonomiškumo 258 AG 3.0 TDI arba padidinto sukimo momento 385 AG 4.2 TDI, išvystantį iki 850 Nm sukimo momentą.

Bazinėje komplektacijoje variklio galią ratams perduoda 8 laipsnių „tiptronic“ pavarų dėžė. Papildomai galima užsakyti sportinį galinės ašies diferencialą, atsiradus būtinybei išmaniai paskirstantį variklio sukimo judesį priekiniams ir galiniams ratams. S8 ir A8 4.2 TDI quattro modeliuose šis diferencialas jau yra bazinėje komplektacijoje. Modeliai su V8 varikliais bei A8L W12 quattro tiekiami su naujoviškais keraminiais diskiniais stabdžiais.

Atvėrus Audi A8 dureles, iš karto sužavi erdvus, elegantiška puošyba dekoruotas salonas. Priekinės sėdynės pasižymi reguliavimo galimybių įvairove ir gausa.

Papildomai galima užsakyti ventiliuojamas ir masažines priekines sėdynes, arba abi funkcijas iš karto. Modeliuose A8 ir A8 L vietoj trivietės ištisinės galinės sėdynės galima užsakyti dvi atskiras elektra valdomas sėdynes. Modelyje A8L galima užsakyti vientisą oda aptrauktą centrinę konsolę. Kaip ypatingos prabangos elementą galima užsakyti relaksacines galines sėdynes su elektra valdomomis pakojomis. „Audi A8“ vairuotojas ir visi keleiviai gali naudotis daugybe prabangių ir patogių funkcijų – keturių zonų automatine oro kondicionavimo sistema, elektroniniais stiklų bei dangčių kėlikliais ir pan.

Atnaujintas „Audi A8“ Vokietijos rinką pasieks lapkričio mėnesį. Numatoma, kad bazinė komplektacija bus gausesnė, nei anksčiau skelbta (pvz., visi automobiliai su V8 varikliais standartinėje komplektacijoje bus tiekiami ir su LED priekiniais žibintais), tačiau kainos neturėtų itin didėti. Vokietijos rinkai skirtų atnaujintų „Audi A8“ kaina – nuo 74 500 eurų (257,3 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (146)