Nors ankstesnis modelis dar neatrodė pasenęs, japonų dizaineriai IS išvaizdą pakeitė iš pagrindų. Labiausiai į akis krinta meniškai atrodantys priekiniai žibintai – „varnelės“ formos dienos LED žibintus, kurie primena „Nike“ logotipą, nuspręsta atskirti nuo pagrindinio šviesų bloko.

Automobilio ilgis padidėjo 8 cm, iki 4,66 m, važiuoklės bazė pailgėjo 7 cm, papildomas ilgis buvo išnaudotas sukuriant daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams bei padidinus bagažinės erdvę iki 460 l.

Viena svarbiausių naujienų – IS tapo paskutiniu „Lexus“ modeliu, kuriame įdiegta hibridinė sistema, tad nuo šiol visi šio gamintojo automobiliai turi hibridines versijas. „IS 300h“ montuojamas benzininis 2.5 l/181 AG variklis, bendra hibridinės sistemos galia siekia 223 AG. Gamintojai žada, kad vidutinės „IS 300h“ degalų sąnaudos bus 4,3 l/100 km.

Markės atstovai tikisi, kad hibridas Lietuvoje bus populiaresnis už kitą Lietuvos rinkoje siūlomą modelį „IS 250“. Pastarasis bus kiek greitesnis, įsibėgėjimas iki 100 km/val. truks 8,1 sek., tačiau degalų sąnaudų vidurkis bus gerokai prastesnis - 8,6 l/100 km. Automobilyje montuojamas V6, 2.5 l variklis, išvystantis 208 AG.

„Lexus“ pardavėjai pripažįsta, kad į jų saloną užsukę pirkėjai dažnai teiraujasi apie dyzelinę versiją. Vis dėlto dyzelinių variklių gerbėjams teks susitaikyti su tuo, kad jiems kaip alternatyva bus siūlomas hibridas – nors praėjusios kartos IS turėjo 2.2 l, 175 AG „dyzelį“, naujoko variklių gamoje jo nebeliko.

Su BMW 3-serijos sedanu, „Audi A4“ ir „Mercedes-Benz“ C-klase konkuruojantis naujasis „Lexus IS 250“ Lietuvoje kainuoja nuo 119 500, t.y. panašiai tiek pat, kiek ir pirmtakas. Hibrido kainoraštis prasideda nuo 132 900 Lt. Vis dėlto prestižinio segmento automobilių pirkėjai retai dairosi į bazines versijas ir dažniausiai užsisako automobilius su gausia įranga. Šios markės atstovai teigia, kad įprastai iš salono IS modelis išrieda už maždaug 130-140 tūkst. Lt sumą.