Nauj­jų kab­rio­le­tų pre­ky­ba yra su­stin­gu­si nu­lio zo­no­je - šie­met to­kio ti­po au­to­mo­bi­lių yra par­da­vu­si tik kom­pak­ti­nius „Fiat 500“ ir pra­ban­giuo­sius „Ma­se­ra­ti Gran­Cab­rio“ Bal­ti­jos ša­ly­se ir Bal­ta­ru­si­jo­je siū­lan­ti UAB „Au­tob­ra­va“.

Pasak „Au­tob­ra­vos“ ge­ne­ra­li­nio di­rek­to­riaus Re­nal­do Gi­nei­kos, lie­tu­viai daž­nai klai­din­gai įsi­ti­ki­nę, kad mū­sų kli­ma­tas yra ne­tin­ka­mas to­kiai transpor­to prie­mo­nei. Pie­tų Eu­ro­po­je, R.Gi­nei­kos nuo­mo­ne, vai­ruo­ti kabriole­tus va­sa­rą daž­nai bū­na per karš­ta, o kli­ma­tu į Lie­tu­vą pa­na­šio­je, bet fi­nan­siš­kai pra­na­šes­nė­je Skan­di­na­vi­jo­je kab­rio­le­tai itin po­pu­lia­rūs.

„Vai­ruo­ju ke­le­rių me­tų „Mer­ce­des-Benz“ SLK kla­sės au­to­mo­bi­lį jau ne pir­mus me­tus – ne tik va­sa­rą, bet ir žie­mą. Lie­tu­viai daž­nai bi­jo, esą žie­mą su­šals ar­ba bre­zen­ti­nį kab­rio­le­to sto­gą chu­li­ga­nai su­pjaus­tys. Bet taip bu­vo gal prieš 20 me­tų. Per tuos me­tus pa­to­bu­lė­jo ne tik kab­rio­le­tai, bet ir pa­si­kei­tė vi­suo­me­nė“, - ne­abe­jo­jo UAB „Sil­be­rau­to“ leng­vų­jų au­to­mo­bi­lių par­da­vi­mo va­do­vas Ro­lan­das Sa­muo­lis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)