Vokietija nerimauja, kad 2020 m. tikslas sumažinti CO2 išmetimo kiekį iki 95 g/km nuo maždaug 132 g/km šiuo metu padarys didelės žalos šalies prabangių automobilių gamintojams, tokiems kaip BMW ir „Mercedes-Benz“, kurie daugiausiai parduoda didesnius, taigi labiau taršius automobilius. Šiuo metu Vokietija neturi pakankamai paramos, kad galėtų pasiekti ES šalių susitarimo panaikinimą, tad pasirūpino šio nutarimo atidėjimu, kad vėliau galėtų gauti paramos iš kitų šalių, tokių kaip Kroatija, kuri įstojo į ES tik šį mėnesį. Nyderlandai ir Jungtinė Karalystė taip pat parėmė Vokietijos prašymą dėl atidėjimo. Transporto ir aplinkosaugos lobistinės grupės atstovas Gregas Archeris teigia, jog tokia vienos šalies spaudimo sėkmė siekiant pakeisti Europos Parlamento, Komisijos ir Tarybos nutarimą neturi precedento ES aplinkosaugos politikoje.

Airija tarpininkavo sudarant kompromisinį susitarimą, pagal kurį gamintojai gali elektrinių ir kitų ekologiškų automobilių pardavimais kompensuoti daug teršiančių automobilių pardavimus, tačiau Vokietija tikėjosi didesnės pergalės.

Vokietijos automobilių gamintojai skundžiasi, kad didesnis CO2 išmetimo ribojimas suteikia geresnę padėtį PrancūzijosRenault SA“, „PSA/Peugot-Citroen“ ir Italijos „Fiat S.p.A“, nes jie parduoda mažesnius automobilius, kurių taršos mastai taip pat mažesni.

Vokietija taip pat pageidauja, kad šis sprendimas būtų atidėtas iki šalies parlamento rinkimų, įvyksiančių 2013 m. rugsėjį.

ES diplomatai baiminasi, kad atidėjimas gali visai suardyti šį trapų kompromisą.

95 g/km reiškia, jog 100 km gali būti sunaudojama apie 4 litrai benzino. Šio susitarimo šalininkai teigia, jog tai skatintų sumažinti automobilių taršą, kuri prisideda prie klimato atšilimo. Automobilių gamintojai turi sumažinti CO2 išmetimą iki 130 g/km tarp 2012 ir 2015 m. Kiekvienas gamintojas turi pasiekti individualų rezultatą atsižvelgiant į jo parduodamų automobilių struktūrą ir emisijų mažinimą praeityje. Tie, kuriems nepavyks to padaryti, susidurs su piniginėmis baudomis.