Vis dėlto, jis „Automative News Europe“ pareiškė, jog šiuo automobiliu siekiama pritraukti abiejų lyčių pirkėjus. Pasak jo, dabartinė trejų durų „Twingo“ versija yra perkama daugiausia moterų.

Pagal „Twin'Run“ koncepciją kuriamas trečios kartos „Twingo“ pasirodys rinkoje paskutinį 2014 m. ketvirtį. Pagal aljanso tarp „Renault“-„Nissan“ ir „Smart“ savininko „Daimler“ programą, jis dalinsis galiniais ratais varomų automobilių platforma su naujuoju „Smart ForFour“. „Twingo“ varžysis su tokiais automobiliais kaip „Fiat 500“ ir „Opel Adam“, siūlydamas panašias personalizavimo galimybes. „Renault“ dizaino vadovas Laurensas van den Ackeris teigė, jog šis personalizavimas yra daug sėkmingesnis nei buvo tikėtasi. Jis prasitarė, jog žavisi „Fiat 500“ sėkme ir pripažino, kad geriausi automobiliai yra tie, kurie pritaikyti abiems lytims.

Gale įtaisytas variklis suteikia daugiau erdvės keleiviams. Pasak L.van den Ackerio, kai variklis įrengtas gale, galima perkelti prietaisų skydelį labiau į priekį ir truputį išplėsti saloną. Priekiniais ratais varomo „Twingo“ transformavimas į varomą galiniais yra vienas iš aukštesnės klasės bruožų, kuriuos „Renault“ įdiegs šiame mini automobilyje.

„IHS Automative“ analitikas Ianas Fletcheris teigė, jog penkių durų „Twingo“ padės „Renault“ pritraukti klientus, nusprendusius pereiti prie mažesnių automobilių. Pasak jo, penkių durų kėbulas gali paskatinti tokius pirkėjus apsispręsti.

Sausio-gegužės mėn. „Twingo“ buvo ketvirtas geriausiai parduodamas mini automobilis Europoje, kai „Fiat Panda“ užėmė pirmąją vietą, „Fiat 500“ – antrąją, o „Volkswagen Up“ buvo trečiasis (pagal „JATO Dynamics“). Šio laikotarpio „Twingo“ pardavimai siekė 35 933 vnt. Praėjusiais metais šis skaičius buvo gerokai didesnis – 45 294 vnt.