Esminis „Country Tourer“ skirtumas nuo įprasto modelio – 2 cm padidinta prošvaisa. Taip pat naują modelį bus galima atpažinti pagal buferių, dugno ir ratų arkų apsaugas.

„Sensacinga „Opel Mokka“ sėkmė mažų visureigių segmente pademonstravo, kad rinkoje yra populiarūs padidinto pravažumo automobiliai, – sako Duncanas Aldredas, „Opel“ pardavimų, rinkodaros, techninės priežiūros vykdomasis vice prezidentas. – Su nauja „Insignia Country Tourer“ mes užpildysime šią nišą vidutinio dydžio klasėje. Dabar mes galime pasiūlyti klientams alternatyvą, kurios anksčiau „Opel“ nesiūlė. Ši versija mūsų flagmanui suteiks nuotykių dozę. Taip pat esame įsitikinę, jog sportiškas „Insignia Country Tourer“ pritrauks dar daugiau klientų“.

Elektronika valdoma visų varančių ratų sistema drauge su „Hadlex“ sankaba bei elektroninis riboto praslydimo diferencialas, užtikrina gerą trauką važiuojant tiek asfaltuotu keliu, tiek ir bekele. Ši sistema prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir automatiškai paskirsto sukimo momentą nuo 0 iki 100 proc. tarp priekinių ir galinių ratų.

Šios sistemos privalumas yra tai, kad ji veikia dar prieš pradedant slysti ratams jiems trūkstant traukos, pavyzdžiui ant šlapio ant sniegu padengto kelio. Su visų varomų ratų sistema bei elektronika valdoma „FlexRide“ važiuokle, automobilis visuomet yra kontroliuojamas ir tiksliai valdomas.

Esant reikalui sankaba nedelsiant paskirsto sukimo momentą, perduodant daugiau galios galiniams ratams. Visų varomų ratų sistemos davikliai perduoda informaciją valdymo moduliams apie esamus nukrypimus, akceleraciją, vairavimo kampą, greitį ratuose, akceleracijos pedalo poziciją, variklio darbą ir sukamąjį momentą. Pagal šią perduodamą informaciją bei važiavimo sąlygas automatiškai jėga yra paskirstoma tarp galinių ir priekinių ratų.

Stabilumą ir dar didesnę dinamiką užtikrina elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). eLSD kontroliuoja traukos paskirstymą galiniuose ratuose, perduodamas jiems sukimo momentą.

„Insignia Country Tourer“ trauks į priekį, net jei trys ratai praslysta, o tik vienas galinis turi sukibimą su kelio danga.

Automobilis bus siūlomas su vienu iš trijų turbininių variklių. Galingiausiu pasirinkimu bus benzininis 2.0 SIDI (250 AG ir 400 Nm). „Dyzelių“ gerbėjams – 2.0 BiTurbo CDTI (195 AG ir 400 Nm) arba 2.0 CDTI (163 AG ir 380 Nm).

„Opel Insignia Country Tourer“ oficialiai bus pristatytas rudenį Frankfurto automobilių parodoje, jo kaina kol kas neskelbiama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)