Šio neeilinio modelio pasirodymas sutapo su „Volkswagen“ įteiktomis VII–osios kartos „VW Golf“ Europos „Metų automobilio 2013“ regalijomis.
Atsiimdamas garbingą apdovanojimą, koncerno vadovas, prof. dr. Martinas Vinterkornas pažymėjo, jog pastarųjų dešimtmečių „Golf“ raida tampriai susijusi su visos automobilizacijos pažanga, pradedant savo laiku tobuliausia pirmosios kartos „VW Golf“ priekinių ratų pavara, dyzelinių TDI variklių debiutu trečiosios kartos „VW Golf“, ECS stabilumo sistemos ir DSG transmisijos įdiegimu ketvirtosios kartos „Golf“ ir baigiant saugiausios naujovės – pakartotinio smūgio apsaugos stabdžio įdiegimu paskutinės, jau septintosios kartos „VW Golf“. Tad kur gi glūdi legendinio „VW Golf“ sėkmės paslaptys?
Septynios „VW Golf“ kartos