„Opel“ pakeitė savo flagmano priekinės ir galinės dalies dizainą. Žibintai įgavo formas, jau anksčiau matytas atnaujintoje „Astroje“. Galiniai žibintai dabar tarsi sujungti metaline juosta.

Spindinčio chromo variklio aušinimo grotelės dabar dar žemesnės ir platesnės. Juosta kurioje įmontuotas „Opel“ ženklas yra išlenkta, lėktuvo sparno formos ir nukreipia žvilgsnį į atnaujinto dizaino priekinius žibintus.

Priklausomai nuo apdailos varianto, gali būti montuojami „bi-xenon” žibintai su AFL+ sistema. Visi žibintai įmontuoti į juodus blizgius ir chromo apvadus, o tai dar labiau sustiprina jų technologines ypatybes. Žibintai turi sparno formos, energiją taupančias dienos šviesos LED lempas. Apatinės priekinės grotelės plonesnės, tačiau platesnės, kad atkartotų variklio aušinimo grotelių formas. Rūko žibintai dera plačiuose, juoduose ir chromo intarpuose, kurie išplatėja šonuose prie ratų, dėl ko „Opel Insignia“ priekis atrodo dar platesnis ir prabangesnis.

Teigiama, kad „Opel“ inžinieriai atliko daug važiuoklės patobulinimų, įskaitant amortizatorius, stabilizatorius ir vairo mechanizmą, dėl ko sumažėjo vibracija, triukšmas.

Atnaujintą „Opel Insignia“ galima rinktis su trimis skirtingų degalų rūšimis varomais varikliais: benzinu, dyzeliu ar suskystintomis dujomis (LPG). Gamintojai sako, kad „Insignia“ su 2.0 CDTI (120 AG arba 140 AG) varikliu yra ekonomiškiausias dyzelinis modelis savo klasėje. Šios versijos degalų sąnaudos – 3,7 l/100 km. Variklių gamoje bus pasirinkimai nuo 110 iki 325 AG.

„Opel“ teigimu, pats efektyviausias dyzelinis variklis yra „2,0 BiTurbo CDTI” agregatas su dviejų pakopų turbina, kuris pasiekia 195 AG ir 400 Nm sukamąjį momentą.

Vieni efektyviausių benzininių variklių yra agregatai su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema: 2,0 l „SIDI Turbo“ 250 AG, kurio sukamasis momentas yra 400 Nm bei naujos kartos „1,6 SIDI Turbo“ 170 AG, sukamasis momentas 260 Nm, o slėgio padidinimo „overboost“‘ funkcijos dėka pasiekia 280 Nm (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema). Jie gali būti komplektuojami su šešių laipsnių mechanine transmisija ir „Start/Stop“ įranga, ar su nauja mažos trinties automatine šešių laipsnių pavarų dėže. 2,0 l „SIDI Turbo“ variantas galimas ir su visų varomų ratų sistema.

Taip pat galima rinktis suskystintomis dujomis varomą 1,4 l/140 AG variklį, kurios sukamasis momentas siekia 200 Nm. Šis versija, kaip ir benzininė atitinka griežtus „Euro 6“ taršos standartus. Šios versijos sąnaudos – 7,6 l/100 km (Sports Tourer: 7,9 l/100 km), CO2 emisija – 124 g/km („Sports Tourer: 129 g/km CO2).

„Opel“ atnaujintos „Insignia“ salone įdiegė naują centrinę konsolę ir 8 colių lietimui jautrų ekraną. Pastebimiausias pokytis – čia yra mažiau mygtukų nei ankstesniame modelyje.

„Insignia“ taip pat bus montuojama naujos kartos informacinė ir pramoginė sistema, integruojanti daugumą išmanių telefonų funkcijų. Ji valdoma dideliame 8 colių lietimui jautriame spalvotame ekrane. Vairuotojas visas funkcijas esančias meniu – radijas, dainų pavadinimų matymas, naudojimasis išmaniu telefonu ar „3D“ navigacijos žemėlapiais, taip pat gali valdyti naudojant mygtuką, lietimui jautrų ekraną, balso komanda ar lietimui jautriu valdikliu. Informacinę – pramoginę sistemą galima suasmeninti, t.y. ją savo reikmėm pritaikyti gali net 60 asmenų (pvz. grojaraštį, telefono kontaktus, navigacijos adresus).

„Sėkmingu „Insignia“ modeliu jau važinėja daugiau nei pusė milijono „Opel“ vairuotojų. Nauja, išraiškingo dizaino „Insignia“ su aukštos kokybės aptakia kabina, intuityviai valdoma informacine – pramogine sistema, efektyviomis pavaros sistemomis, tokiomis kaip „99 g Turbo“ dyzelinis variklis, dar labiau trauks dėmesį, – revoliucinį, vidutinio dydžio naują modelį apibūdina Dr. Karlas-Tomas Neumannas, „Opel“ generalinis direktorius. – Mūsų flagmanas dar modernesnis, krentantis į akį bei elegantiškesnis. Tačiau nereikėtų pamiršti, jog šis automobilis vairuotojui bei keleiviams suteiks patogumą, saugumą, malonią vairavimo patirtį naujausių technologijų dėka už itin patrauklią kainą.“

Prieš 4 metus tik pasirodęs rinkoje „Opel Insignia“ buvo pripažintas „Europos metų automobiliu 2009“. Nuo tada buvo parduota 580 tūkst. automobilių.

Atnaujintos „Opel Insignia“ kainos Vokietijoje prasidės nuo 24 325 eurų (83,9 tūkst. Lt).