Dar prieš vidudienį senamiestyje pradėjo rinktis pirmieji superautomobiliai, jie buvo rikiuojami Rotušės aikštėje. „Gumball 3000” sustojimas Lietuvos sostinėje truko keletą valandų, tuo metu buvo ribojamas automobilių eismas Gaono ir Stiklių gatvėse.

Vilniečiai išties turėjo kur paganyti akis. Pavyzdžiui, „Team Gallag” komanda į 2013 m. „Gumball 3000” atsivežė du neįtikėtinus automobilius. Visų pirma, Betmeno pasaulio gelbėjimo misijose naudotą „Batman Tumbler”. Visų antra, rankų darbo galingą ir fantastiškai gražų „TG1” sportinį automobilį.

Dar keletas automobilių markių iš šių metų „Gumball 3000” ralio: „Ferrari 599” ar legendinė „Testarosa”, „Lamborghini Aventador” ir „Murcielago”, „Koenigsegg CCXR”, Le Mano bolidą primenantis „Audi” superautomobilis ir t.t. ir pan.

Taip pat šių metų „Gumball 3000” ralyje galima matyti ir kiek įprastesnius automobilius, tokius kaip „Bentley Continental GT”, „Fiat 500 Abarth”, „Range Rover Sport” ar originalų „Volkswagen Kaefer”.

Šalia prašmatnių mašinų buvo galima sutikti Davidą Husselhofą, reperį Xzibit, riedlentininką Tony Hawką, Davidą Ghettą, Johną Olsoną, „Cuban Brothers”, reperę Eve, TV laidos „Jackass” kolektyvą ir dar daugybę kitų.

Į Lietuvą „Gumball 3000” atvyko po nakvynės Rygoje, o kita ralio stotelė – Varšuva. Tiesa, vienam dalyviui viešnagė Latvijoje baigėsi nelinksmai – antradienio popietę netoli Rygos avariją patyrė prabangus automobilis „Ferrari 458 Italia“. Nelaimė įvyko netoli Skultės miesto apie 16 val. Spėjama, kad vairuotojas automobilio kontrolę prarado dėl slidžios kelio dangos. Per avariją niekas nenukentėjo, tačiau automobilis stipriai apgadintas.

Milijonieriai ne tik linksminasi

„Gumball 3000” ralio formatas gimė brito Maximilliono Cooperio galvoje. Ir pirmo, ir šių metų ralio idėja yra ta pati – sutraukti ryškiausias asmenybes, brangiausius automobilius savaitės pasivažinėjimui. 1999-aisiais startavusiam pirmam raliui M.Cooperis pakvietė penkias dešimtis savo draugų 3000 mylių kelionei po Europą. Šešių dienų kelionės metu jie užsuko į šešias šalis ir ten šešis kartus dalyvavo jiems skirtuose vakarėliuose. Tokios „Gumball 3000” tradicijos gyvos iki šios dienos.

Šių metų ralis startavo gegužės 18 d. šeštadienį Danijos sostinėje Kopenhagoje. Per Švediją, Suomiją, Rusiją, Baltijos šalis, Lenkiją, Vokietiją ir Prancūziją dalyviai vyks į Monaką, kur gegužės 24 d. finišo proga stebės legendines „Formulės-1” lenktynes. Bet tai tik simbolinis šio ralio tikslas, nes ne tikslas, o pati kelionė yra svarbiausias ralio elementas.

Kopenhagoje surengtas starto vakarėlis, o ankstyvą rytą po jo – oficialus varžybų startas. Beje, į pirmą starto poziciją stojo daugiausiai pinigų labdarai surinkęs ekipažas. Dar viena graži ralio tradicija. Šiais metais iki maratono starto buvo surinkta 300 tūkst. litų suma, kuri per „Gumball 3000 Foundation” labdaringą organizaciją bus paskirti geriems tikslams.

Antrąjį šių metų maršruto miestą Stokholmą pasiekė vienu superautomobiliu mažiau, nei startavo. Šlapias kelias nepatiko „Lamborghini Murcielago LP670-4 SV” automobiliui, kuris ekipažui suorganizavo ankstyvą finišą daniškuose krūmuose. Visi liko sveiki gyvi, bet automobilis maratone nevažiuoja – sutaisyti retą automobilį Kopenhagoje neįmanoma. Danijoje dėl didelių mokesčių ir, sakykime, socialinių įpročių tokių superautomobilių parkas itin retas.