„Ieškojau kokybiško automobilio, kuris nebūtų per didelis“, – pasakojo „Cosmetic Engineering” prezidentas Lee Tackas Youngas.

Per pastaruosius 30 metų 65-erių vyras pakeitė 7 mašinas, kurios visos buvo vietos gamybos. Tačiau naujausiu jo pirkiniu tapo BMW 528i. Vokiškas sedanas jam kainavo 71 mln. vonų, šį modelį jis pasirinko vietoje svarstyto „Hyundai K9“, kuris kišenę būtų patuštinęs 85 mln. vonų.

Skaičiai rodo, kad prabangiausias „Hyundai“ modelis „Equus“ kainuoja nuo 68 iki 151 mln. vonų, o BMW 5-serijos kaina prasideda nuo 61 mln. vonų, geriausiai sukomplektuota modelio versija parduodama už 113 mln. vonų. Tiesa, „Equus“ dydžiu prilygsta BMW 7-serijos limuzinui, kuris Pietų Korėjoje siūlomas nuo 124 mln. vonų.

Pastebima, kad nuo 2011 m. importo mokesčiai Europoje pagamintiems automobiliams sumažėjo nuo 8 iki 3,2 proc., amerikietiškiems – iki 4 proc., o artimiausiais metais mokesčiai šioms mašinoms visai išnyks.

Taip Pietų Korėja tokioms kompanijoms kaip BMW, „Volkswagen AG“ ir „Daimler“ tapo augančia rinka. Skaičiuojama, kad per pirmą ketvirtį BMW, „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ pardavimai šalyje augo mažiausiai 25 proc., t.y. daugiau nei Kinijoje.