Priekinio smūgio metu „Mercedes Citan“, kuris yra sukurtas „Renault“ kompanijos modelio „Renault Kangoo“ pagrindu, daugiausiai balų neteko priekinio smūgio metu. Ekspertai nustatė, kad priekinio skydelio plastikas gali sužaloti vairuotoją ir priekyje sėdintį keleivį. Be to, po smūgio tarp centrinio statramsčio ir slankiojančių durelių atsiranda tarpas.

Taip pat tiek priekinio, tiek ir šoninio smūgio metu neefektyviai suveikė šoninės saugos pagalvės, todėl keleiviai gali patirti galvos traumas atsitrenkę į automobilio statramsčius. Šiuos trūkumus „Mercedes“ gamintojas pažadėjo ištaisyti.

Pastabų sulaukė ir neatjungiama priekinė keleivio saugos pagalvė, todėl priekyje negali būti montuoja vaikiška saugos kėdutės. Ekspertai pažymėjo ir tai, kad kai kurios vaikiškos saugos kėdutės „Citan“ modelyje tvirtinasi ne itin patikimai.

Automobilis balų neteko ir dėl kieto variklio dangčio, kuris gali stipriai sužaloti pėsčiąjį avarijos metu. Be to, nėra ir įspėjamojo pranešimo apie neužsegtą keleivio saugos diržą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)