„Peugeot“ modelių numeracija daugelį metų tvarkoma pagal šiuos principus:

- Pirmas skaičius reiškia automobilio dydį ir kategoriją.
- Vidurinis 0 reiškia, kad tai yra „Peugeot“ modelis. Tai tarsi markės genetinis kodas.
- Dviem nuliais žymimas modelis, kurio kėbulo konstrukcija yra aukštesnė (pavyzdžiui, 3008, 4008 ir 5008).
- Paskutinis skaičius iki šiol reiškė transporto priemonės kartą. Dabar visų naujų modelių paskutinis skaičius bus 1 arba 8. Aštuonetu besibaigiantys modeliai šį skaičių išsaugos ir po atnaujinimo.

Pavyzdžiui, nebrangaus ir praktiško 301-ojo modelio žymėjime naudojamas skaičius 1 reiškia už palankią kainą parduodamus praktiškus automobilius

Tuo tarpu labiau prestižiniai modeliai baigsis skaičiumi 8. Skaičiumi 7 besibaigiantys modeliai po atnaujinimo taip bus pažymėti 8. Visi modeliai, kurie jau baigiasi skaičiumi 8, pavyzdžiui, 208, 308, 508, 3008, 4008, 5008, išsaugos šį skaičių ir po atnaujinimo. 2013 metais šių modelių gamą papildys visiškai naujas „Crossover 2008“.

Įvairius kėbulo tipus žymintys simboliai CC (kupė-kabrioletas) ir SW (station wagon, arba universalas) liks galioti ir ateityje.

„Peugeot“ trijų skaičių su nuliu viduryje sistemą pradėjo naudoti 1929 metais, kai sukūrė 201-ąjį modelį. Šis pirmasis „Peugeot“ dvišimtės serijos automobilis ekonomiškai sudėtingu laikotarpiu išgelbėjo kompaniją, o mašina tapo naujovės, elegancijos, taupumo ir atsparumo simboliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)