Šio keturių durų sedano bendras ilgis – 4,46 m, ratų bazė – 2,64 m, kėbulo plotis – 1,80 m (11 mm daugiau, nei „A3 Sportback“), aukštis – 1,42 (9 mm mažiau, nei „A3 Sportback“). Bagažinės tūris – 425 litrai. Naujasis sedanas sveria 1,205 kg (versija su 1.4 TFSI varikliu).

A3 sedano pirkėjai Europoje galės rinktis vieną iš trijų variklių, visi jie bus turbininiais keturių cilindrų, su tiesioginiu įpurškimu ir „Start-Stop“ sistema. Vėliau asortimentą papildys dar du nauji varikliai bei didės ir galimų variklio bei transmisijos derinių pasirinkimas.

150 AG 2.0 TDI variklis išvysto iki 320 Nm sukimo momentą. Su juo „Audi A3 Sedan“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,4 sek. ir pasiekia 213 km/val. maksimalų greitį. 100 km kelio vidutiniškai sunaudojama 4,2 l dyzelino, į aplinką išmetama 108 g/km CO2.

140 AG 1.4 TFSI variklis išvysto iki 250 Nm sukimo momentą. Išskirtinė šio modernaus variklio savybė - sistema „cilindrai pagal poreikį” (angl.: COD – Cylinder On Demand). Varikliui veikiant nedidele apkrova arba automobiliui riedant nedidelėmis apsukomis, ši sistema išjungia antrąjį ir trečiąjį cilindrus, taip užtikrindama tolygesnį nedidelės galios paskirstymą ir sumažindama degalų sąnaudas. Šio naujoviško techninio sprendimo dėka „Audi A3 Sedan“ vidutiniškai sunaudoja 4,7 l benzino 100 km kelio. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 8,4 sek. ir pasiekiamas 213 km/val. maksimalus greitis. CO2 tarša – 109 g/km.

180 AG 1.8 TFSI variklis išvysto iki 250 Nm sukimo momentą. Variklis pasižymi sportiškomis savybėmis – spurtas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 7,3 sekundės, o maksimalus greitis siekia 232 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos: 5,7 l benzino 100 km kelio; CO2 tarša – 135 g/km.

Pavarų dėžių pasirinkimą sudarys 6 laipsnių mechaninė arba automatizuota „S tronic“ transmisija.

Vėliau pasirodys sportiška versija „S3 Sedan“. Dėl sportinės pakabos „S3 Sedan“ kėbulas 2,5 mm žemesnis, nei įprastos modifikacijos A3 sedano. S modelis nuo įprasto A3 sedano skiriasi šiek tiek pakeistais buferiais, kitokios formos radiatoriaus grotelėmis, oro įsiurbimo angomis ir kt.

Jo ratus suks 300 AG pasiekiantis 2.0 TFSI variklis, išvystantis iki 380 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. „Audi S3 Sedan“ su automatizuota „S tronic“ transmisija ir automatine pavarų dėže įsibėgės per 4,9 sek. 250 km/val. siekiantis maksimalus greitis yra elektroniškai apribotas ir, kaip teigia gamintojai, yra gana tolimas ribiniam. „Audi S3 Sedan“ 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 6,9 l benzino.

Vokietijoje ir kitose Vakarų Europos šalyse prekyba naujuoju keturių durų „Audi“ sedanu prasidės šios vasaros pabaigoje. Pradinė automobilio kaina (versija su 1.4 TFSI varikliu) bus maždaug nuo 25 000 eurų (86,3 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)