Pirmasis variklis bus keturių cilindrų agregatas, kuris debiutuos šių metų pabaigoje. Kol kas švedai neatskleidžia, kuriame modelyje iš pradžių bus montuojamas naujasis variklis. Teigiama, kad jau greitai „Volvo“ variklių gamoje bus tik keturių cilindrų dyzeliniai ir benzininiai varikliai.

„Laikai, kai buvo skaičiuojami cilindrai, jau baigiasi“, – teigė kompanijos tyrimų ir plėtros vadovas Peteris Mertensas.

Visi varikliai bus turbininiai, kurių galia svyruos nuo 120 iki 230 AG dyzelinių gamoje ir nuo 140 iki 280 AG – benzininių pasiūloje. Teigiama, kad jie bus 15-30 proc. ekonomiškesni, lyginant su dabartiniais varikliais.

Jis taip pat atskleidė, kad svarstoma pasiūlyti trijų cilindrų benzininį variklį, tačiau tokio paties dyzelinio agregato perspektyvos atrodo miglotos. „Leidžiame kam nors kitam pirmam tą padaryti“, – sakė jis.

„Volvo“ taip pat ruošia naują platformą, sutrumpintai vadinamą SPA. Pirmasis pagal ją sukurtas modelis bus naujos kartos XC90. Šis visureigis bus parduodamas nuo 2015 m. pradžios. Vėliau pagal tą pačią platformą bus sukurti ir V70, S80, kurie, P. Mertenso teigimu, bus pervadinti į V90 ir S90. Jis taip pat atskleidė, kad pagal naują architektūrą svarstoma gaminti ir kupė modelį.

Nuo 2010 m. „Volvo“ valdo Kinijos kompanija „Zhejiang Geely Holding Group“, perėmusi Švedijos automobilių gamintoją iš „Ford“.

Pernai „Volvo“ pardavimai sumažėjo 6 proc., iki 422 tūkst. vnt. Kompanija neatsisako planų iki 2020 m. pardavimus padidinti dukart, iki 800 tūkst. vnt., iš kurių apie 200 tūkst. vnt. sudarytų Kinijos rinka.