795 kg svoris, aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cd – 0,189 ir žemas svorio centras (1 153 mm aukštyje). Tai leidžia ekonomiškam „Volkswagen“ važiuoti 100 km/val. greičiu varomam vos 6,2 kW/8,4 AG. Visiškai elektriniu režimu XL1 reikalauja mažiau nei 0,1 kWh energijos, kad būtų įveiktas vieno kilometro atstumas.

Elektra įkraunamą hibridinę sistemą sudaro dviejų cilindrų TDI variklis (48 AG), elektrinis motoras (20 kW/27 AG), 7 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžės (DSG) ir ličio jonų akumuliatorius.

160 km/val. greitį pasiekiantis XL1 gali pagreitėti iki 100 km/val. per 12,7 sek. „Volkswagen XL1“ išmeta į aplinką 21 g/km CO2.

Konceptualiai XL1 reprezentuoja trečiąją evoliucinę „Volkswagen“ 1 litro automobilio strategijos stadiją. Kartu su naujuoju tūkstantmečiu prof. dr. Ferdinandas Piëchas, kuris šiuo metu yra „Volkswagen AG“ stebėtojų tarybos pirmininkas, suformulavo viziją rinkai pagaminti automobilį, kuris 100 km sunaudotų vieną litrą degalų.

Su dviviečiu XL1 ši vizija virto realybe. Nepaisant įspūdingo XL1 efektyvumo, kūrėjai sėkmingiau kėbulą pritaikė kasdieniam naudojimui nei dirbdami su ankstesniais prototipais. Jei dėl geresnės aerodinamikos ankstesniuose L1 1 litro automobiliuose 2002 ir 2009 metais keleiviai sėdėdavo vienas už kito, tai XL1 du keleiviai sėdi beveik kaip įprastame automobilyje, tik šiek tiek vienas su kitu prasilenkdami.

XL1 yra 3 888 mm ilgio, 1 665 mm pločio ir vos 1 153 mm aukščio. Pagal įprastus automobilių standartus, tai kraštutiniai matmenys. Palyginimui „Polo“ yra panašaus ilgio (3 970 mm) ir pločio (1 682 mm), tačiau gerokai aukštesnis (1 462 mm). Net ir grynakraujis sportinis automobilis „Porsche Boxster“ yra 129 mm aukštesnis (1 282 mm).

Gamintojai iki šių metų pabaigos žada pagaminti 50 „Volkswagen XL1“ automobilių, kurie bus skirti tik Europos rinkai. Vėliau šio modelio gamyba bus plečiama atsižvelgiant į paklausą. Apie XL1 kainą gamintojai kol kas oficialiai nepraneša.