„Autotyrimų“ duomenimis, pernai BMW 3 serijos pardavimai šalyje sudarė daugiau nei ketvirtadalį visų BMW pardavimų. 2012 m. Lietuvoje iš viso parduoti 399 BMW automobiliai, o 2011 m. – 406.
Jos teigimu, išaugusiam BMW 3 serijos populiarumui įtakos turėjo taip pat ir patraukli kainodara bei šiek tiek besikeičiantis automobilių pirkėjų požiūris.
„Pastebėjome, jog naują automobilį įsigyti planuojantys pirkėjai, vis labiau ėmė atsižvelgti į savo individualius poreikius ir vadovautis protingo ekonomiškumo principu. Pavyzdžiui, tie, kurie daugiau važinėja mieste, dažniau rinkosi benzininius variklius, o važinėjantys didelius atstumus – dyzelinius. Buvo netgi tokių klientų, kurie iš BMW 5 serijos persėdo į naująjį BMW 3 serijos modelio automobilį, nes per kelis metus suprato, kad jiems reikalinga mažesnė transporto priemonė“, - sako „Krasta Auto Vilnius“ direktorė.