Apie šį sprendimą užsiminė vienas „Citroen“ vadovų Joel Maynadier. Tiesa, kol kas galutinis sprendimas nebuvo priimtas.

Pasak p. Maynadier, „Citroen DS4 Racing“ hečbekui tektų kovoti ypatingai konkuriancingame segmente, todėl toks automobilis turi būti išskirtinis.

Tokį patį turbobenzininį 1.6 260 AG motorą ketinama montuoti ir į efektingą kupė „Peugeot RCZ“. Būtent tai ir yra didžiausia problema. Kompanijos atstovų manymu, toks pats variklis negali būti ir sportiškame kupė, ir gana įprastame hečbeke DS4.

Pagrindiniai „Citroen DS4 Racing“ konkurentai yra „Ford Focus ST“ ir „Renault Megane RS“, į kuriuos montuojami 2.0 l 250 AG varikliai. Į šeštos kartos „Golf R“ siūlomas 255 AG variklis, o „Opel Astra OPC“ pasiekia net 280 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)