Paklausos ir pasiūlos šuoliai, žaliavų kainų pokyčiai turėjo didelės įtakos pastarųjų metų nuotaikoms. 2011 m. rinkos dar labai stipriai jautė krizės pasekmes ir netikėtai atsiradusi paklausa dauguma didžiųjų gamintojų užklupo nepasiruošusius. Atsirado produkcijos deficitas. 2012 m. nors žaliavų kainos ir krito, sumažėjo paklausa, atsirado pagamintos produkcijos perteklius.

Kalbėdami apie svarbiausius ateinančių metų tikslus ir padangų rinkos tendencijas, specialistai išskiria vieną pagrindinį aspektą – degalų taupymas. Transporto parkų savininkai siekia kuo labiau optimizuoti savo veiklą, tad nieko keisto, kad siekia maksimaliai sumažinti degalų sąnaudas, o padangoms tenka nemažas vaidmuo. Tiesa, gaminant tokias padangas reiktų stengtis, kad nenukentėtų jų ilgaamžiškumas ir kad padangos būtų tinkamos restauracijai.

Taip pat visi žino seną tiesą – tinkamas slėgis padangose yra jų ilgaamžiškumo ir automobilio saugumo garantas.

Ko tikėtis artimiausiu metu?

Šiems metams prognozuojamas nedidelis rinkos ūgtelėjimas. Paklausos ir pasiūlos santykis turėtų stabilizuotis ir jei neįvyks nenumatytų įvykių, tuomet kainos bus taip pat stabilios. Pastebimo rinkos atsigavimo laukiama 2014 ir 2015 m.

Daug kas priklausys ir nuo vežėjų sėkmės. Didėjant išlaidoms, nemaža dalis jų rečiau keičia padangas, o tai stipriai mažina paklausą. Problema ir nepatyrę ar prasti vairuotojai, kurie neprižiūri padangų ir šios susidėvi greičiau nei turėtų. Vežėjai pradeda skeptiškai vertinti vieno ar kito gamintojo padangas ir perka konkurentų produkciją.